Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان شرقی گفت: دفاتر نمایندگی ستاد در ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی فعال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، علی داداش زاده، مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برپایی دومین نمایشگاه فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه از 11 تا 18 خرداد جاری از ساعت 12 تا 20 در محل مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که فعالیت اصلی ستاد در سال های اولیه تنها جمع آوری نذورات مردمی بود که بعدها با فعال شدن دفتر ستاد در تبریز، این نذورات با چاپ قبوض همراه شد، خاطرنشان کرد: امروزه فعالیت های ستاد در سایر حوزه های خدماتی از قبیل پذیرایی از زائران ایرانی و خارجی و نیز فعالیت های عمرانی پیگیری می شود.

داداش زاده با بیان این‌که ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تاکنون 200 طرح بزرگ و کوچک مختلف عمرانی، بازسازی و مرمت حرم های مطهر ائمه(ع) در شهرهای نجف، کربلا، سامرا و کاظمین را آغاز کرده است، گفت: از این تعداد 150طرح به اتمام رسیده است، که صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف در زمینی به وسعت 220 هزار مترمربع بزرگترین پروژه در حال اجرای ستاد است.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان شرقی ادامه داد: صحن عقیله بنی هاشم با عنوان صحن حضرت زینب(س) در مساحت پنج هکتار در کربلا، ترفیع گنبد امام حسین (ع) تا 5/7 متر همراه با لاغرسازی ستون های اطراف ضریح از دیگر طرح های بزرگ ستاد در کربلای معلی است.

وی از فعالیت دفاتر نمایندگی ستاد بازسازی عتبات استان در 21 شهرستان آذربایجان شرقی فعال شده است، افزود: در هر شهرستانی که استقبال مردمی زیاد بوده، دفاتر راه‌اندازی شده؛ چنانکه در آینده نزدیک در مناطقی از قبیل اسپیران، مایان، ممقان و گوگان نیز ایجاد شود.

داداش زاده با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات نهادی غیردولتی و مردمی بدون ردیف بودجه خاص است، افزود: تمامی درآمدها و هزینه های این ستاد از طریق کمک های مردمی تامین می شود و بر اساس برآوردهای صورت گرفته سرانه هر ایرانی جهت کمک به این ستاد سالانه حدود 800 تومان می باشد که رقمی بسیار اندک و پایینی به شمار می رود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان برجام مسجد کانون های مساجد مجلس قرآن کریم مصلی تهران مساجد داداش زاده ستاد بازسازی عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود