Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@21:42:06 GMT

آخرين مجموعه نمايشي رضا عطاران در شبکه 4

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۱۰۳۱

آخرين مجموعه نمايشي رضا عطاران در شبکه 4

خبرگزاري آريا - سريال تلويزيوني «بزنگاه» آخرين مجموعه نمايشي تلويزيوني که توسط رضا عطاران کارگرداني شده، روز سه شنبه در برنامه «سي سريال» شبکه چهار سيما به نمايش در مي آيد.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي بکه چهارسيما، مجموعه تلويزيوني «بزنگاه» به کارگرداني رضا عطاران ساخته سال 1387 است و تهيه‌کنندگي آن را ايرج محمدي و مهران مهام بر عهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين سريال روز سه شنبه در قالب يک قسمت 90 دقيقه اي از شبکه چهار سيما پخش مي شود.
فيلمنامه «بزنگاه» را سروش صحت و ايمان صفايي به نگارش درآورده‌اند و در خلاصه داستان آن چنين آمده است: يک نانواي قديمي به نام احمد پرور فوت مي‌کند و بازماندگانش براي تقسيم ارث و ميراث دچار اختلاف مي‌شوند. نادر پسر کوچک‌تر وي که در زندگي زناشويي خود شکست خورده و با دختر کوچکش زندگي مي‌کند، معتاد است و به همين خاطر از طرف خانواده طرد شده. حال پس از مرگ پدر، نادر به خانه برمي‌گردد و ...
رضا عطاران، حميد لولايي، مرجانه گلچين، علي صادقي، احمد پورمخبر، عباس جمشيدي‌فر، صفر کشکولي، پروين ميکده و حليمه سعيدي از جمله بازيگران اين مجموعه هستند.
سريال بزنگاه آخرين مجموعه نمايشي تلويزيوني است که توسط رضا عطاران کارگرداني شده و مي توان آن را به نوعي تکميل سه گانه عطاران در توليد سريال هاي مناسبتي ماه رمضان دانست که «در کنار خانه به دوش» و «متهم گريخت» اين چرخه را کامل مي کند . مجموعه اي که مثل کارهاي قبلي عطاران از دوعنصر طنز و موقعيت و قصه اي خانوادگي برخوردار بود اما به دليل پرداختن به مساله اي مثل اعتياد، سويه آسيب شناسانه هم به خود گرفته بود.
شبکه چهار سيما در ماه رمضان امسال با برنامه «سي سريال» سريال‌هاي منتخب رمضاني تلويزيون از دهه 80 تا امروز را مرور و به صورت منتخب 30سريال را در قالب فيلم سينمايي پخش و تحليل مي‌کند.
«سي سريال» به تهيه کنندگي حسين مروي هر روز ساعت 17 به روي آنتن شبکه چهار سيما مي رود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مشاور»، از شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  گره گشایی از اختلافات خانوادگی موضوع این برنامه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • مجموعه «هیس، هیچی نیس»، از شبکه دو سیما
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • فصل جدید «چرخ»، آماده پخش از شبکه چهار سیما
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما