Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات تعیین سمت اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف بابلسر با حضور تمامی اعضا در اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار و سمت هر یک از منتخبان مشخص شد. به گزارش بلاغ، انتخابات تعیین سمت اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف بابلسر با حضور تمامی اعضا در دفتر مدیریت اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد.

علی اصغری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر پس از پایان رای‌گیری تعیین سمت اعضای هیات رئیسه این اتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در بابلسر 38 اتحادیه صنفی وجود دارد که 31 اردبیهشت‌ماه سال‌جاری با حضور 37 اتحادیه صنفی، انتخابات اصناف شهرستان برگزار شد که پنج نفر به عنوان اعضای هیات رئیسه اصناف بابلسر انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب جدید اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف بابلسر

وی با اشاره به اینکه هیچ اعتراضی در فرآیند انتخابات وجود نداشت، خاطرنشان کرد: با رای‌گیری، سمت‌های اعضای هیات رئیسه مشخص شد که آقایان فرشاد ناصری به عنوان رئیس، علی اکبرپور نائب رئیس اول، علی جعفرزاده نائب رئیس دوم، سید محسن میردرویشی دبیر و رامین عالی‌زاده به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند. 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر تصریح کرد: مدت مسئولیت این افراد چهار سال است که پس از دریافت اعتبارنامه کار خود را آغاز می‌کنند.

بهره‌مندی از مشاوران اقتصادی؛ برنامه دوره جدید اتاق اصناف بابلسر

فرشاد ناصری رئیس جدید اتاق اصناف بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: در دوره گذشته به‌عنوان نائب رئیس اول در اتاق اصناف این شهرستان فعالیت داشته‌ام.

وی با قدردانی از زحمات رئیس و کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت بابلسر، خاطرنشان کرد: مدیریت این مجموعه همیشه فردی همراه با اتاق اصناف بوده است.

رئیس اتاق اصناف بابلسر با قدردانی از تلاش هیئت رئیسه دوره قبل، تصریح کرد: افرادی که در این دوره به عنوان اعضای جدید به جمع هیئت رئیسه اضافه شدند از افرادی جوان، با انگیزه و با تحصیلات بالا هستند که باید طبق قانون به صورت جمعی و هیئتی کار کنند و از فردگرایی بپرهیزند.

ناصری بر لزوم جدیت کار برای مردم تاکید و عنوان کرد: با دوستی، وفاق و همدلی باید در مسیری حرکت کنیم که مردم از ما راضی باشند و همچنین از مشاوره افراد پیشکسوت و دانشگاهی بهره‌مند شویم.

وی یادآور شد: متاسفانه در اصناف بابلسر ضعف زیادی وجود دارد و کسادی بازار یکی از دلایل عمده این مشکلات است که بهره‌مندی از مشاوران و صاحب نظران اقتصادی یکی از برنامه‌های ما برای عبور از این مشکل است.

رئیس اتاق اصناف بابلسر با اشاره به اینکه سه مولفه سرمایه، نیروی انسانی و محیط می‌تواند در رونق اقتصادی موثر باشد، اذعان کرد: بابلسر شهری توریستی و دارای محیطی خوب است، اما به دلیل اینکه سرمایه درگردش این شهر به دلیل نبود صنعت و کشاورزی کم است نمی‌تواند خدمات خوبی را ارائه کند که این امر نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای افزایش هتل و اقامت گاه‌های تفریحی است.

گفتنی است انتخابات هیئت رئیسه اتقا اصناف بابلسر دارای 13 نامزد داوطلب بود که پس از رقابت اعضای جدید هیئت رئیسه در 31 اردیبهشت‌ماه مشخص و با برگزاری انتخابات داخلی، تعیین سمت شدند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه