Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ايتاليا و فرانسه در ديدارهاي دوستانه خود به پيروزي دست يافتند.
به گزارش سرويس روزشي آريا، مانچيني موفق شد کارش در تيم ملي ايتاليا را با پيروزي آغاز کند. آتزوري مقابل عربستان در کل نمايش قابل قبولي نداشت، به خصوص در خط دفاعي، اشتباهات مرگباري از لاجوردي پوشان سر زد. در يک بازي دوستانه، تيم ملي ايتاليا موفق شد با نتيجه 2-1 عربستان سعودي را شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين بازي در نهايت با برتري خفيف شاگردان مانچيني به پايان رسيد.
بالوتلي که بعد از 4 سال غيبت، در اولين ديدار آتزوري با هدايت روبرتو مانچيني، در ترکيب ايتاليا قرار گرفت، موفق شد در نيمه اول يک بار دروازه عربستان را باز کند تا ايتاليا در اين ديدار دوستانه به پيروزي برسد. اولين گل اين ديدار در دقيقه 21 به ثمر رسيد؛ زماني که بالوتلي پشت محوطه جريمه صاحب توپ شد و با يک شوت دقيق، توپ را به گوشه دروازه عربستان فرستاد. اين نتيجه تا دقيقه 68 پابرجا بود تا اينکه اين بار آندره‌آ بلوتي موفق به باز کردن دروازه حريف شد. روي يک ضربه کرنر بود که ابتدا دروازه بان عربستان ضربه سر بلوتي را برگشت داد اما خود او توپ برگشتي را وارد دروازه کرد.
بازيکنان عربستان خيلي زود به اين گل واکنش نشان دادند و در دقيقه 72، يکي از گل هاي خورده را جبران کردند. روي اشتباه مدافعان ايتاليا، يحيي الشهري با دوناروما تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، به راحتي دروازه را باز کرد. در دقايق پاياني توپ ديگري از خط دروازه ها عبور نکرد و بازي با برتري 2-1 ايتاليا به پايان رسيد.
تيم فرانسه در ديداري دوستانه به مصاف ايرلند رفت و با گل هاي ژيرو و فکير پيروز اين بازي شد. گل اول فرانسه توسط اوليويه ژيرو در دقيقه 40؛ سانتر خوب فکير از روي نقطه کرنر را ژيرو با ضربه سر زد. توپ اول را گلر حريف برگشت داد اما ژيرو بعد از آن دو بار ديگر در ريباند به توپ ضربه ضد تا در شلوغي محوطه جريمه ايرلند گل اول بازي به ثمر برسد. گل دوم فرانسه توسط نبيل فکير در دقيقه 44؛ حرکت خوب ام باپه و پاس او، توپ را به فکير رساند. ضربه فکير دقت خوبي نداشت و توپ به جايي رفت که گلر ايستاده بود اما اين دروازه بان توپ را اشتباه دفع کرد تا توپ به طرزي عجيب از پشت او به درون دروازه برود.
تيم پرتغال هم به نتيجه تساوي 2-2 مقابل تونس دست يافت. اندره سيلوا و ژوائو ماريو براي پرتغال در اين بازي گلزني کردند. دقيقه 22 ارسال زيباي کوارشما از سمت راست با ضربه سر آندره سيلوا برابر تير دورتر همراه شد و بدين ترتيب گل ابتدايي بازي به ثمر رسيد. دقيقه 34 کرنر ارسالي از سوي پرتغالي ها به وسيله مدافعين به پشت محوطه جريمه برگشت داده شد و آنجا ماريو ابتدا توپ را کنترل کرده و سپس با شوت سهمگين خود، دروازه تونس را به زيبايي هر چه تمام تر گشود. دقيقه 39 تونسي ها خيلي زود يکي از گل هاي خورده را جبران کردند؛ قطع توپ پپه موجب شد تا توپ رو به روي انيس البدري قرار بگيرد و اين بازيکن نيز بي درنگ با ضربه فني خود اختلاف را به يک گل رساند. دقيقه 64 سانتري از سمت راست انجام شد و در حالي که حواس مدافعان پرتغال معطوف به مهاجم آفسايد حريف بود، بن يوسف از راه رسيد و با ضربه درازکش خود بازي را به تساوي کشاند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ديدارهاي دوستانه فرانسه ايتاليا پرتغال تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه

تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و دورتموند در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،  تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن و دورتموند در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برابر یکدیگر قرار گرفتند، دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۱ - ۰ به سود دورتموندی‌ها به پایان رسیده بود و شاگردان انریکه برای رسیدن به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید حتما ۲ گل به ثمر می‌رساندند.

ترکیب پاری سن ژرمن:

دوناروما | مندس، برالدو، مارکینیوش، حکیمی | رویز، ویتینیا،  زائر امری | ام باپه، راموس و دمبله

ترکیب دورتموند:

کوبل | ماتسن، اشلوتربک، هوملس، ریرسون | جان، زابیتسر | سانچو، برانت، آدیمی | فولکروگ

دقایق حساس: 

دقیقه ۱: بازیکنان پاری سن ژرمن از همان ابتدای بازی با ارسالی خطرناک دروازه حریف آلمانی را تهدید کردند.
دقیقه ۵: شوت محکم امباپه توسط دروازه بان دورتموند مهار شد.
دقیقه ۷: نخستین حمله شاگردان ترزیچ با شوت خطرناک به سمت دروازه پاری سن ژرمن همراه شد.
دقیقه ۱۱: اشتباه مدافعان پاری سن ژرمن موقعیت خوبی در اختیار دورتموندی‌ها قرار داد.
دقیقه ۱۳: ضربه راموس از کنار دروازه دورتموند به بیرون رفت.
دقیقه ۱۸: ارسال بازیکنان دورتموند خطر بزرگی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کرد.
دقیقه ۱۹: شوت سرکش مهاجم دورتموند از کنار دروازه پاری سن ژرمن بیرون رفت.
دقیقه ۲۱: ضربه دمبله دروازه دورتموند راتهدید کرد.
دقیقه ۳۰: یکبار دیگر دمبله صاحب موقعیت خوبی شد که ضربه او از بالای دروازه دروتموند با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه ۳۴: ضد حمله دورتموندی‌ها برای آن‌ها موقعیت خوبی ساخت که با درخشش دوناروما توپ مهار شد.

حواشی: 

هواداران پاری سن ژرمن با به اهتزاز درآوردن لوگو نصف و نیمه دورتموند به عملکرد آن‌ها طعنه زدند.  

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام