Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به انتقاد از عملکرد رسانه ملی گفتند: مدیریت نهادهایی همچون نیروهای مسلح با رهبری است اما در قوه‌ی قضائیه و صداوسیما با وجود آنکه رؤسای آن‌ها از طرف رهبری منصوب می‌شوند، مدیریت آن‌ها با رهبری نیست.

سرویس فرهنگی فردا: در نشست صمیمانه، پرشور، پرنشاط و سه ساعته‌ی صدها نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکل‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی دانشجویان، دیدگاه‌ها، انتقادها، پیشنهادها و مطالبات خود را از سه قوه و دستگاه‌های مختلف بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر انقلاب با اشاره به سخنان دانشجویان در این دیدار و اعتراض آنان به بسیاری از مسائل کشور، بیشتر این اعتراض‌ها را وارد دانستند و درعین‌حال خاطرنشان کردند: تحقق آرزوهایی که از طرف جوانان پرشور به‌راحتی بیان می‌شوند، با در نظر گرفتن واقعیات به این سادگی‌ها امکان‌پذیر نیست بلکه نیازمند کار و تلاش و برخی مقدمات است.

یکی از این دانشجویان در این دیدار با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در اطلاع رسانی مشکلات معیشتی مردم و همچنین تولید برنامه هایی با محوریت سلبریتی ها و تبلیغ این افراد در شبکه های مختلف صدا و سیما گفت: صدا و سیما امروز به کارخانه سلبریتی سازی تبدیل شده است و عدالت رسانه ای در این نهاد به طور کامل محقق نمی شود و باعث شده تا رسانه های بیگانه از این فضا به نفع خود برای تظلم خواهی بخشی از جامعه استفاده کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به انتقاد از عملکرد رسانه ملی گفتند: مدیریت نهادهایی همچون نیروهای مسلح با رهبری است اما در قوه‌ی قضائیه و صداوسیما با وجود آنکه رؤسای آن‌ها از طرف رهبری منصوب می‌شوند، مدیریت آن‌ها با رهبری نیست و به‌عنوان مثال بنده در مواجهه‌ با صداوسیما -چه در مدیریت فعلی و چه در مدیریت‌های قبلی- همواره در موضوعات مختلف موضع انتقادی داشته و دارم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: راه‌حل اساسی برای برطرف کردن عیوب و مشکلات در برخی دستگاه‌ها همچون صداوسیما، تزریق عناصر جوان، فعال، مؤمن و پرانگیزه به این دستگاه‌ها است و من به آن‌ها در این خصوص تأکید کرده‌ام.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003RiV

منبع: فردا

کلیدواژه: دیدار رهبری با دانشجویان رهبر انقلاب صدا و سیما سلبریتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس