Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان عین‌القضات، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا گفت: با توجه به برپایی جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان مرکزی در تاریخ 20 آبان‌ماه و گذشت این مدت، با پیگیری‌های فراوان و پس تأیید کمیته هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، اتحادیه موفق به ثبت رسمی در سازمان ثبت اسناد کشوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 60 مؤسسه فعال و مرکز قرآنی در استان مرکزی فعالیت دارند که در ایام ماه مبارک رمضان، به طور جداگانه با برنامه‌های مختلف برای عموم و قرآن‌آموزان مشغول هستند که اتحادیه در این حرکت هماهنگی‌هایی را با آنها داشته است.
مدیر‌عامل اتحادیه قرآنی اراک به دیگر برنامه‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: برپایی دوره آموزش توان‌افزایی مدیران مؤسسات قرآنی قبل و پس از ماه رمضان از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که به منظور ارائه مطالب آموزشی انجام می‌شود.
عین‌القضات ادامه داد: سرفصل‌های این دوره آشنایی با برنامه‌ریزی و اصول مدیریت و حسابداری، شیوه‌های تبلغیات و اطلاع‌رسانی نوین، آشنایی با بیمه و مالیات است.


مدیرعامل اتحادیه قرآنی اراک افزود: یکی از برنامه‌هایی که سالانه با حضور فعالان قرآن، برترین‌ها، مدیران مؤسسات قرآنی و غیره برگزار می‌شود، همایش «نورٌ علی نور» است که با همکاری مؤسسه اصحاب‌الثقلین و با حضور 240 نفر در فرهنگسرای آئینه شهرستان اراک برپا شد.
وی بیان کرد: در این مراسم برنامه‌های متنوع قرآنی ـ فرهنگی برپا و از 14 نفر که موفق به کسب رتبه‌های ملی و بین‌المللی در سال گذشته شدند، تجلیل شد.
عین‌القضات در پایان گفت: اتحادیه قرآنی اراک در سال جدید چشم‌انداز و برنامه‌های قرآنی ـ فرهنگی را با همکاری مؤسسات قرآنی در نظر گرفته است که امیدواریم با حمایت‌هایی که انجام می‌شود، بتوانیم این طرح‌ها و برنامه‌ها را اجرایی کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • ریاست دور‌ه‌ای مجارستان بر اتحادیه اروپا چالشی برای بروکسل
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برپایی نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور