Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@13:09:21 GMT

چاپ ۳ هزار جلد از وصیا و خاطرات شهدای استان قم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۲۹۰۷

به گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید  قم، سرار سید جواد هاشمی عنوان کرد: به منظور معرفی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارتباط نسل های امروز با شهدا در قالب کتابچه های کوچک 17 صفحه ای، ‌وصایا و خاطرات شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران چاپ و توزیع شده است.
وی اضافه کرد: این کتابچه ها شامل زندگینامه، ولادت، احساس مسئولیت پذیری، نوجوانی، مجروحیت و شهادت، سجایای اخلاقی، ‌خاطرات خانواده و همرزمان، وصیت نامه، ‌محل دفن شهید،‌کرامات شهید و تصاویر شهید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور جانبازان تصریح کرد: این طرح به منظور توزیع کتابچه های کوچک در یادواره های شهدا و مراسم هایی که مزین به نام شهدا است و حتی در کتابخانه اماکنی که مردم تجمع و ساعات انتظار دارند، از سوی منطقه یک بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم بعنوان یک طرح ابتکاری چاپ و توزیع می‌شود.
سردار هاشمی بیان کرد: تا کنون کتابچه شهید سید علی اکبر نظری ثابت،‌ شهید کمال کورسل، شهید صدوق اراکی، ‌شهید سید مجتبی صالحی خوانساری و از شهدای مدافع حرم ‌ شهید محمد حسین سراجی و شهید سعید سامانلو تهیه و با کمترین هزینه به چاپ رسیده و یا آماده چاپ است.
وی اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به حجم کم و جذابیت، این کتابچه ها مورد استقبال قرار گرفته و موجب شده تا این طرح همچنان ادامه یابد؛ در این طرح با کاهش هزینه ها، کتاب 100صفحه ای به صورت خلاصه، مختصر، مفید و تاثیر گذار، در 17 صفحه ارائه شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهارکرد: تاکنون نمونه این کتابچه ها به استان‌های دیگر، ارگان های دولتی و نهادها از جمله استانداری، فرمانداری، سپاه علی بن ابیطالب(ع)،‌ مرکز سیره شهدا جهت ارایه به راویان شهدا‌ و سایر دستگاه ها ارائه شده است.  

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود