Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران قطعا و اساسا رژیم جعلی، تروریستی و غاصب اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد/ هدف چنین دروغ پراکنی‌هایی کاملا واضح است

ایران آنلاین / وزارت خارجه ادعای رسانه‌های اسرائیلی و سعودی درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و اسرائیل را تکذیب کرد.

بهرام قاسمی گفت: این ادعا از اساس کذب و خبرسازی است. جمهوری اسلامی ایران قطعا و اساسا رژیم جعلی، تروریستی و غاصب اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و هدف چنین دروغ پراکنی هایی کاملا واضح و آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه ادعای رسانه‌های اسرائیلی و سعودی درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و اسرائیل را تکذیب کرد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ادعای برخی رسانه‌های صهیونیستی و سعودی در خصوص مذاکره غیر مستقیم ایران و رژیم صهیونیستی در اردن گفت: این ادعا از اساس کذب و خبرسازی است. جمهوری اسلامی ایران قطعا و اساسا رژیم جعلی، تروریستی و غاصب اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد و هدف چنین دروغ پراکنی هایی کاملا واضح و آشکار است.

قاسمی خاطر نشان کرد: در بحبوحه خیانت برخی کشورهای عربی به آرمان فلسطین و پایمال کردن مجاهدت و مقاومت چند ده ساله ملت مبارز آن سرزمین، خبرسازی مغرضانه و پوچ برخی وبگاه‌های منتسب به محور عبری - عربی برای انحراف افکار عمومی جهانیان از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی جای هیچگونه تعجبی ندارد./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت حصول توافق برای آزادی اسرای صهیونیست، حمله زمینی برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب غزه ممکن است به حالت تعلیق درآید. 

به گزارش رویترز، وی مدعی شد: «آزادی اسرا برای ما اولویت اصلی است»؛ و بعد در پاسخ به این سوال که آیا این شامل به تعویق انداختن عملیات برنامه‌ریزی شده برای حمله به رفح می‌شود یا خیر، پاسخ داد: «بله. در صورت توافق، عملیات را متوقف می‌کنیم». 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت فشار زیادی برای آزادی اسرا قرار دارد. منابع رسانه‌ای می‌گویند هزاران صهیونیست امشب نیز در تداوم اعتراضات هفته‌ای خود در مرکز تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برکناری وی شده‌اند. 

گفته شده روز گذشته یک هیئت مصری برای گفت‌وگو با سران صهیونیست در خصوص توافق آتش‌بس و آزادی اسرا، راهی سرزمین‌های اشغالی شده است. منابع عبری این گفت‌وگوها را مفید ارزیابی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • موضع‌گیری جدید وزیر خارجه اردن درباره ایران
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات آزاد می‌شوند
  • خدمه هندی کشتی توقیف شده توسط ایران با انجام تعهدات توافق شده آزاد می‌شوند
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو