Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > نظامی - ایسنا نوشت: جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هیچکس نمی‌تواند قدرت ‌موشکی ما را نابود کند و اگر می‌ترسند به پناهگاه بروند گفت‌: حداکثر کار آنها تحریم‌کردن است اما ایران غنی است و تحریم‌پذیر نیست؛ ایران قوی است پس خواب آشفته نبینند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم افتتاح مسجد امام حسن (ع) دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: سپاه مثل مسجدی است که از ابتدا بر ذات تقوا بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاسیس سپاه معجزه ذهن الهی امام خمینی بود و در زمان رهبر معظم انقلاب اسلامی شکوفا شد و تاثیر و قدرتش در افق های دور دست شرق و غرب عالم دیده شد.

اهم اظهارات سلامی به شرح زیر است:

* در حالی که ترامپ از برجام خارج می شود و فکر می کند کار بزرگی کرده روز بعدش سرزمین های اشغالی به آتش کشیده می شود. این واقعیت رخ داده است، بماند که برخی امروز سعی می کنند یاس را در جامعه پخش کنند، اما جامعه ما شبیه کشورهای تحریم شده نیست.

*اگر ما مشکل اقتصادی داریم مشکل آنها بیش‌تر از ما است، فرانسه که یک کشور مدرن غربی است در روزهای گذشته شاهد خبرهای زیادی بود. در آمریکا ۴۱ میلیون انسان گرسنه هستند اما آیا در کشور هم چنین است.

* در کشورما مشکل است اما می دانیم که نباید به دشمن تکیه کرد، پس هر چه زمان گذشته شجره سپاه قدرت گرفته و امروز به درجه ای از قدرت رسیده که وزیر خارجه آمریکا در ۱۲ شرط می گوید ایران باید به حضور خود در منطقه پایان دهد، این یعنی آنها نمی توانند چنین کاری کنند و از ما می‌خواهند خودمان این کار را انجام دهیم. آنها فکر می‌کنند ایران باید توسعه موشکی خود را خاتمه دهد اما چون نمی‌توانند ما را مجبور کنند از ما می‌خواهند خودمان چنین کاری کنیم.

* آنها در حالی که کشور را تحریم می کنند تصور این را دارند که ایران خود را خلع سلاح می کند در حالی که امروز قدرت و نظام ایران بخش هایی از جامعه اسلامی را تحت تاثیر قرار داده، آنها تصور می کنند ایران این قدرت و حضور و نفوذ را کنار می گذارد، اما نمی دانند که این نفوذ فیزیکی نیست بلکه باور اسلام است و این نفوذ وجود دارد و هیچکس نمی تواند آن را از بین ببرد و فقط می توانند در برابر گسترش آن تسلیم باشند.

* هیچکس نمی تواند قدرت ‌موشکی ما را نابود کند و اگر می ترسند به پناهگاه بروند، حداکثر کار آنها تحریم کردن است اما ایران غنی است و تحریم پذیر نیست؛ ایران قوی است پس خواب آشفته نبینند.

214214

کلید واژه‌ها : ایران و آمریکا - موشک - برنامه موشکی ایران - حسین سلامی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا موشک برنامه موشکی ایران حسین سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دویچه‌وله، این پیشنهاد را اتحادیه احزاب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی آلمان دادند. فراکسیون پارلمانی این دو حزب خواستار اتخاذ رویکرد سخت‌گیرانه‌تر و بازنگری در سیاست نسبت به ایران است. اما دو پیشنهاد این فراکسیون، در پارلمان آلمان رای نیاورد و سایر احزاب با آن مخالفت کردند. طرح آنها قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی و تحریم‌های جامع‌تر در سطح اتحادیه اروپا بود.

یوهان دیوید وادفول، یکی از نمایندگان این فراکسیون از این که آلمان همچنان بزرگ‌ترین شریک تجاری اتحادیه اروپا با ایران است، انتقاد کرد و آن را «بن‌بست سیاست آلمان در قبال ایران» خواند. نیلس اشمیت، نماینده حزب سوسیال دموکرات در واکنش به انتقادهای این فراکسیون گفت: «بقای ایران به تجارت با آلمان بستگی دارد.» او تاکید کرد که دیپلماسی همچنان مسیر درست «برای جلوگیری از برنامه هسته‌ای ایران» است و پرسید که جایگزین احزاب یادشده «برای جلوگیری از بمب هسته‌ای ایران چیست؟»
لامیا کادور از حزب‌سبزها هم اتهام مماشات با ایران را رد کرد و از ۱۰ بسته تحریمی علیه ایران از سال ۲۰۲۲، احضار سفیر ایران و ارجاع پرونده ایران به شورای حقوق بشر سخن گفت.

رناتا آلت از حزب دموکرات‌های آزاد هم حملات موشکی ایران به اسرائیل را یک نقطه عطف دانست. او به تحریم‌های متعدد اتحادیه اروپا از سال ۲۰۱۱ اشاره کرد و گفت: «مشکل این است که ایران، این تحریم‌ها را دور می‌زند. بیش از نیمی از صادرات ایران به چین و ترکیه است. باید اقدام قوی‌تری علیه تجاوزات ایران و برنامه موشکی آن انجام دهیم».

گروه پارلمانی اتحادیه احزاب دموکرات مسیحی و سوسیال مسیحی از دولت آلمان خواست تا پیش‌نویس بسته تحریمی جامعی علیه ایران را در چارچوب اتحادیه اروپا ارائه کند. نمایندگان این فراکسیون تاکید کردند که اروپا تا رسیدن به این هدف هنوز راه طولانی در پیش دارد و دولت آلمان به جای انتقاد کردن از ایران در پلتفرم ایکس (توئیتر سابق) باید پیشتاز اقداماتی تاثیرگذار علیه آن در اتحادیه اروپا باشد.

تحریم گروه‌های مورد حمایت ایران، تحریم‌های تجاری بیشتر، دشوارتر کردن تأمین مالی سپاه پاسداران و رویکرد سخت‌گیرانه‌تر به انتقال فناوری و همچنین تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ به‌عنوان مرکزی برای عملیات سپاه پاسداران در آلمان، موارد دیگری است که در این پیشنهاد آمده است.

گفتنی است که نمایندگان پارلمان اروپا اخیرا با تصویب قطعنامه‌ای، حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل را شدیداً محکوم کردند و خواستار قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌ها و گروه‌های تروریستی شدند. این در حالی است که دولت‌های اروپایی و پارلمان اروپا ظرف هفت ماه گذشته نسبت به نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه و همچنین اقدامات تروریستی اسرائیل در سوریه از جمله علیه سفارت ایران، سکوت اختیار کرده‌اند. نمایندگان پارلمان اروپا همچنین خواستار گسترش تحریم‌ها
علیه رژیم اسلامی به ویژه در عرصه‌های نفت و بانک شدند. آنان همچنین از اتحادیه اروپا خواستند که نقض توافق هسته‌ای از سوی ایران و نقش آن در بی‌ثبات کردن خاورمیانه به ویژه از خلال حمایت از گروه حماس را تأیید کند. یادآور می‌شود طرف اروپایی پس از خروج آمریکا از برجام، خود را در حد پادوی بی‌اختیار آمریکا پایین آورد و به ایران اعلام کرد که قادر به انجام تعهدات ضد تحریمی و خرید نفت ایران یا تجارت متقابل حتی در حد فروش دارو نیست. بنابراین ایران پس از دو سال خویشتنداری اقدام به توقف اجرای تعهدات برجامی کرد.

کد خبر 847328 منبع: کیهان برچسب‌ها خبر ویژه تحریم ایران و آلمان

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند