Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@11:12:57 GMT

تیزر نسخه بازسازی شده فیلم پاپیون ( Papillon ) + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۳۸۶۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: « پاپیون » بازسازی فیلمی به همین نام با بازی داستین هافمن و استیو مک کوئین می باشد.

حجم ویدیو: 13.72M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04

پاپیون (به انگلیسی: Papillon) فیلمی سینمایی در ژانر درام، جنایی، و سرگذشت‌نامه‌ای به کارگردانی فرانکلین جی. شافنر است. این فیلم محصول سال ۱۹۷۳ فرانسه و ایالات متحدهٔ آمریکا است و بر اساس رمانی واقعی از آنری شاریر به همین نام و با بازی استیو مک‌کوئین و داستین هافمن ساخته شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در رشتهٔ بهترین موسیقی متن نامزد جایزهٔ اسکار شد. جری گلدسمیت موسیقی متن این فیلم را ساخته‌است. «پاپیون» در زبان فرانسوی به‌معنی پروانه است و شاریر (استیو مک‌کوئین) پروانه‌ای را روی سینهٔ خود خالکوبی کرده و آن را به‌عنوان نام مستعار خود انتخاب کرده بود، و عنوان فیلم هم به همین معنی اشاره دارد و اینک این فیلم بازسازی شده و به زودی منتشر می شود.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت فیلم بازی بازسازی فرانسوی فیلم کوئین ویدیو ها پاپیون عکس حوادث روزنامه تهران ناصر ملک مطیعی فیلم دختر گذشت قتل زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی شهردار منطقه دو تهران از مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم خبر داد.

وی با تأکید بر نقش دیوارهای صوتی در کاهش آلودگی صوتی افزود: با توجه به اینکه بخشی از دیواره صوتی بزرگراه حکیم بر اثر برخورد خودروهای عبوری از حالت خود خارج شده و همین مساله مزاحمت‌هایی را برای اهالی و ساکنین مجاور دیوار صوتی موجب شده بود.

صالحی بهسازی و مرمت دیوار صوتی یکی از مطالبات شهروندان بود، اظهار داشت: به منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، با هماهنگی به عمل آمده با سازمان حمل و نقل ترافیک مرمت و بازسازی دیوار صوتی انجام شد.

شهردار منطقه ۲ رفع آلودگی‌های صوتی و حفظ آرامش شهروندان را از مهم‌ترین اهداف نصب دیوار صوتی در بدنه بزرگراه‌ها برشمرد و افزود: در همین راستا مدیریت شهری حفظ و نگهداشت دیوار صوتی را دنبال می‌کند.

کد خبر 6085403

دیگر خبرها

  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • بازسازی شاهراه سالنگ
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • تیزر خلاقانه «منِ نفرت‌انگیز» با حضور ستاره NBA +فیلم
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • پیوند سعدی با موسیقی
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»