Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: توافق و عقد قرارداد با میرسعید معروف و بازیکنان جوان و ملی پوش ارومیه ای حاضر در ترکیب تیم ملی با هدف حضوری قدرتمند در لیگ برتر والیبال ایران در دستور کار این باشگاه قرار دارد.

علی وقاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رایزنی و مذاکره های اولیه با سعید معروف قبل از اعزام به لیگ ملت های والیبال انجام شد و نتیجه نهایی این مذاکره ها پس از فروکش کردن کوران مسابقات تیم ملی والیبال، مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: علاوه بر معروف رایزنی هایی با امیرحسن توخته، میثم صالحی، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت پور، امیر فلاحت خواه و مهدی جعفروند انجام شده است و امید می رود امسال تیم شهرداری ارومیه از گنجینه جوانان بومی خود در رقابت های لیگ برتر کشور بهره مند شود.
وی بیان کرد: انتخاب سرمربی مجرب و برخوردار از دانش روز که بتواند با جذب بازیکنان مطرح و توانمند، تیمی قدرتمند را روانه لیگ برتر کشور کند از دیگر برنامه های این باشگاه به شمار می رود.
وی افزود: هم اکنون رزومه مربیان مطرح بومی و غیربومی ایرانی در حال مطالعه است تا با هم فکری و هم اندیشی با پیشکسوتان و متخصصان امر در راستای انتخاب اصلح ترین سرمربی که بتواند علاوه بر مسائل فنی و تخصصی والیبال از نظر محبوبیت نیز مورد قبول بازیکنان و عموم مردم باشد، مدنظر قرار دارد.
وقاری گفت: امسال با حذف معضل بازیکن سالاری، تیمی یک دست و همدل برای شرکت در لیگ برتر تشکیل می دهیم و راهی مسابقات می کنیم.
وی با اشاره به صعود تیم دست یکمی شهرداری جوان ارومیه به لیگ برتر، افزود: امسال 2 تیم از شهر والیبال خیز ارومیه در رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران شرکت می کند و طبق قانون فدراسیون باید عنوان یکی از آنها تغییر کند.
وقاری گفت: امسال به دلالانی که برای تحمیل برخی بازیکنان به باشگاه شهرداری ارومیه نقشه می کشند، هیچ فرصتی نخواهیم داد و تمامی عوامل شامل کادر فنی و بازیکنان با تحقیقات کارشناسی و تخصصی انتخاب می شوند.
وی ادامه داد: والیبال ارومیه با بیش از نیم قرن پیشینه نه فقط یک رشته ورزشی بلکه به یک فرهنگ ریشه دار در شهر ارومیه تبدیل شده است و با آغاز فصل مسابقات لیگ برتر ایران شور و نشاط وصف ناپذیری در بین مردم ایجاد می شود؛ به طوری که بیش از 6 هزار تماشاگر مشتاق را به سالن غدیر ارومیه می کشاند.
وقاری گفت: واقع بینی و و پرهیز از مسائل حاشیه ای مهمترین رمز موفقیت برای رسیدن به اهداف متعالی در امر باشگاه داری بوده که نیازمند خرد جمعی و هم اندیشی است.
به گزارش ایرنا باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از سال 1390 اقدام به تیم داری در لیگ برتر والیبال کرده است.
کسب چهار مقام سومی در سال های 90، 92، 94 و 95، نایب قهرمانی در سال 93، پنجمی در سال 91 و هشتمی در سال 96 حاصل تلاش باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ برتر ایران طی هفت سال اخیر است.
امسال با توجه به نایب قهرمانی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در رقابت های لیگ دسته یک ایران، شهر ارومیه 2 سهمیه در لیگ برتر کشور خواهد داشت.
از سال‌های 1345 تا 1390 که والیبال ارومیه وارد تیم داری در لیگ برتر ایران شد، تیم‌های مختلف با نام‌ های متفاوتی همچون تاج، انقلاب، پاس، مقاومت، سمن سو، آذرپیام، پگاه و فولاد را به خود دیده است.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش توپ و تور معروف شهرداري اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • نقل، سوغات معروف شهر ارومیه
  • اولین گفت و گو با پاکبانی که بابت حمله ایران به اسرائیل معروف شد | آرزوی چند ساله ام بود که ... + فیلم
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک