Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ تیم ملی واترپلو ایران که برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در حال پیگیری تمرینات مستمر خود است، براساس برنامه ریزی قبلی برای برپایی ادامه اردوهای خود و برگزاری چند دیدار تدارکاتی صبح امروز راهی کشور صربستان شدند.


تیم ملی واترپلو ایران پیش از این، اردو خود را از روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۷ در استخر ۹ دی مجموعه شهید شیرودی آغاز و در دو مرحله اردو برون مرزی در کشور‌های ایتالیا و چین پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واترپلوئیست‌های ایران در سومین مرحله از برنامه‌های آماده سازی خود برای بازی‌های آسیایی جاکارتا با تیم ملی چین در تهران اردو مشترکی داشتند. حالا مردان واترپلو ایران برای ادامه تمرینات خود در یک سفر ۱۴ روزه راهی کشور صربستان شدند تا علاوه بر پیگیری تمرینات خود چند دیدار دوستانه در این کشور برگزار کنند.
 
 
اسامی بازیکنان تیم واترپلو اعزامی به اردو آماده سازی صربستان به این شرح است :

امید لطف پور

شایان قاسمی

علی پیروزخواه

امیرحسین کیهانی

مهدی یزدان‌خواه

محمدجواد عباسی

ارشیا الماسی

پیمان اسدی

سهیل رستمان

امیر دهداری

امیر حسین رهبر

حامد ملک خانبانان

محمد سالمی

امین قویدل

حسین خالدی

خشایار ضیاالدین 


اسامی اعضای کادر فنی به این شرح است: 

نادر غفوری (سرپرست)

الکساندر چیریچ (سرمربی)

وحید رضایی (مربی)

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تیم ملی واترپلو ایران اردوی آماده سازی صربستان چین ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی طاهری، ظهر دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پژوهش از عناصر مهم در آموزش و پرورش و همه حوزه‌های کاری است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی که معلم باید در بخش آموزش داشته باشد، دلسوزی است، خاطرنشان کرد: اگر معلمان دلسوز باشند اثربخشی روی دانش‌آموزان و آینده کشور بی‌نظیر خواهد بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید وزن کارهای فرهنگی در کارهای آموزشی و پرورشی بالا رود، تصریح کرد: برای اثر بخشی روی دانش‌آموز باید برنامه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تجربه نشان می‌دهد برگزاری اردو تأثیر بالایی در امور تربیتی دارد و یک اردوی ۲۴ ساعته می‌تواند نقش یک برنامه ۲۴۰ ساعته را ایفا کند.

طاهری با بیان اینکه برگزاری یک اردوی مفید و خروجی مطلوب از طریق داشتن برنامه محقق می‌شود، ابراز کرد: در چنین شرایطی نتیجه کار قابل مقایسه با برنامه‌هایی مثل سخنرانی و همایش نیست.

وی برخورداری از اردوگاه خوب، مربی توانمند و محتوای مناسب را لازمه برگزاری اردوهای دانش‌آموزی خواند و گفت: قرارگیری این مولفه‌ها در کنار هم می‌تواند اثربخشی لازم در کارهای آموزشی و پرورشی را داشته باشد.

کد خبر 6098110

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردو تیم ملی/المپیکی‌ها جمع شدند
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • شی در صربستان: هرگز بمباران سفارت چین در بلگراد توسط آمریکا را فراموش نمی‌کنیم
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • کشف بقایای یک سکونتگاه 7 هزارساله در صربستان (+عکس)
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان