Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@03:00:37 GMT

تصاویر: آنچه از میدان‌های نبرد جنگ جهانی بر جا ماند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۴۱۸۰

تصاویر: آنچه از میدان‌های نبرد جنگ جهانی بر جا ماند

امسال دقیقا یک قرن از پایان جنگ جهانی اول می‌گذرد. اکنون بسیاری از جبهه‌های غربی نبرد دوباره به دامان طبیعت بازگشته یا به مزرعه تبدیل شده‌اند و زخم‌های جنگ جهانی اول در حال محو شدن هستند.

سرویس عکس و فیلم فردا: امسال دقیقا یک قرن از پایان جنگ جهانی اول می‌گذرد. اکنون بسیاری از جبهه‌های غربی نبرد دوباره به دامان طبیعت بازگشته یا به مزرعه تبدیل شده‌اند و زخم‌های جنگ جهانی اول در حال محو شدن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مناطق با وجود گذشت یک قرن همچنان آلوده‌اند و برخی انباشته از مهمات خنثی نشده‌ باقی‌مانده‌ و به روی عموم مردم بسته شده‌اند. 

اما در سراسر فرانسه و بلژیک، میدان‌های نبرد مهم و ویرانه‌ها به عنوان یادبود جنگ مود حفاظت قرار می‌گیرند و مزارعی که جنگ در آنها جریان داشته به گورستان‌های وسیع تبدیل شده‌اند. در این مناطق، ویرانی‌ها و آسیب‌هایی که در چشم‌اندازها دیده می‌شود به عنوان سند خشونتی که سال‌ها قبل جان انسان‌های زیادی را گرفت نگهداری می‌شوند.

منبع: Atlantic

 

 

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Rj6

منبع: فردا

کلیدواژه: گزارش تصویری جنگ جهانی اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است

 حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در همایش معاونین تبلیغ حوزه‌های علمیه استان‌های کشور در مدرسه صالحیه کرمان ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: در ارتباط با تبلیغ، ۴ رکن بسیار مهم است و اگر این ۴ رکن نباشد، تبلیغ کامل نیست.

وی افزود: براساس آیات قرآن ،کسانی که این مأموریت سخت را انجام می‌دهند تنها از خداوند می‌ترسند و هیچ ترسی از بنده ندارند؛ بنابراین خداوند نیز آن‌ها را کفایت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان  با بیان اینکه؛ اگر تبلیغ جامع همه شرایط باشد و فرد تحت تبلیغ نیز آموزه‌ها را در خود عملی کند، تربیت را به دنبال دارد، افزود: نخستین رکن تبلیغ، دانش است که یک شب به دست نمی‌آید؛ بلکه باید آموزش دیده و تسلط کامل بر محتوا داشته باشد؛ البته دانش، شرط لازم برای تبلیغ است نه شرط کافی و  رکن دوم داشتن بینش تبلیغ است و مُبلغ باید زمان و مخاطب را بشناسد و متناسب با آن تبلیغ را انجام دهد.

وی رکن سوم تبلیغ را دارا بودن عمل دانست و تصریح کرد: مُبلغ باید به آنچه می‌گوید عمل کند که این امر هم اثر وضعی دارد و هم اینکه دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مردم متوجه این امر هستند که آیا مُبلغ به آنچه می‌گوید عمل می‌کند یا نه؟

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه آخرین رکن تبلیغ گرایش است، بیان کرد: منظور از گرایش، داشتن انگیزه کافی برای تبلیغ است؛ زیرا اگر انسان صرفا دانا و دارا باشد، تبلیغ را کامل نمی‌کند؛ بلکه باید یک اراده قوی و فولادین پشت امر تبلیغ باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • هوش مصنوعی بی طرف نیست ؛ چشم بسته در جنگ شلیک می کند
  • تبلیغ جامع، شامل ۴ رکن مهم است
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • گربه سیاه و سپاهان؛ این نبرد، تمام نمی‌شود
  • ترکیب اصلی بایرن و رئال برای پرتکرارترین نبرد اروپا
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • بازیافت پسماند زباله توسط دانش‌بنیان‌ها و تبدیل به سوخت پاک