Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی تکواندو کشورمان در هر دو بخش مردان و بانوان در بیست و سومین دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور ویتنام حاضر شد و در نهایت تیم ملی تکواندو مردان ایران با کسب یک طلا، یک نقره و سه برنز و با یک پله سقوط نسبت به دوره قبل در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تکواندو مردان ایران بعد از ناکامی در المپیک ۲۰۱۶ ریو، گرند پری و جام جهانی ۲۰۱۶ باکو دچار حاشیه‌ها و تغییرات زیادی شد و پس از استعفا سرمربی و مدیر تیم های ملی هدایت تیم مردان طی این دو سال به مهدی بی باک سپرده شد اما او هم نتوانست مانع روند ناکامی‌های ملی پوشان در رقابت‌های گرندپری و جهانی کره جنوبی شود و در نهایت با تصمیم فدراسیون زمستان سال ۹۶ فریبرزعسگری هدایت تیم ملی تکواندو را بر عهده گرفت تا شاید تیم ملی بزرگسالان با موفقیت در مسابقات از بحران و حاشیه خارج شود.

عسگری پس از اینکه هدایت مردان تکواندوکار ایران را بر عهده گرفت ملی پوشان را بر اساس مسابقات انتخابی مشخص کرد و اردو‌های آمادگی تیم ملی از همان زمان برای مسابقات قهرمانی آسیا شروع شد.

این سرمربی که به گفته کارشناسان تکواندو توانست تا حدودی آرامش را به تیم ملی برگرداند ابتدای خردادماه همراه با تیم عازم مسابقات شد تا با دفاع از عنوان قهرمانی ایران در آسیا، تکواندو را به روز‌های اوج برگرداند.

بیشتر بخوانیم: ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۱

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم ملی فوتسال کشورمان از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال مسابقات جام ملت های آسیا با ترکیب اولیه باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى، بهروز عظيمى به زمین فرستاد. به مصاف تایلند رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود شاگردان شمسایی به پایان رسید تا ملی پوشان فوتسال کشورمان فاتح این مسابقات شوند و جام قرمانی این مسابقات را از ژاپن که در دوره قبل به این عنوان رسید پس بگیرند.

گل های ایران در این مسابقه را مهدی کریمی،سعید احمد عباسی، علی اصغر حسن زاده و باقر محمدی به ثمر رساندند. 

این سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا بود که توسط وحید شمسایی و شاگردانش رقم خورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا