Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجید پوررضایی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد با اشاره به برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای پیاده سازی طرح‌های مختلف اوقات فراغت در استان اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان و نیاز جوانان و نوجوانان به برنامه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و… اداره کل ورزش و جوانان در حال برنامه ریزی رویداد‌های مختلفی در شهرستان‌های مختلف استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد‌های ساماندهی امور جوانان در هر شهرستان با حضور فرمانداران و روسای دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی و عمومی با هدف بررسی طرح‌های اوقات فراغت متناسب با هر منطقه در حال تشکیل است و شهرستان‌هایی که در این خصوص هنوز اقدامی انجام نداده‌اند ظرف چندروز آینده با تشکیل ستاد گزارشات را برای ما ارسال خواهند کرد.

پوررضایی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز هر منطقه و اقشار مختلف فعالیت‌ها در نقاط مختلف استان اجرایی خواهد شد. همچنین ستاد ساماندهی امور جوانان استان با موضوع اوقات فراغت بزودی در جهت بررسی طرح‌های ملی با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی تشکیل خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تمامی نهاد‌ها در حوزه جوانان مسئول هستند و امیدوارم در این بخش به ما کمک کنند تا بتوانیم با فعالیت‌های موثر و مفید در تابستان امسال اوقات فراغت خوبی را برای جوانان برنامه ریزی کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اوقات فراغت خراسان رضوی مشهد معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی