Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران نسبت به آزار جنسی گروهی دانش‌آموزان، در مدرسه‌ای در غرب تهران واکنش نشان داد و گفت: با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط یکی از نیروهای مدارس غیردولتی غرب تهران، هیاتی توسط آموزش و پرورش جهت رسیدگی به مسئله تشکیل شده‌است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته پرونده‌ اذیت و آزار گروهی دانش‌آموزان یک دبیرستان غیردولتی پسرانه واقع در منطقه ۲ تهران خبرساز شد که شواهد حاکی از آن بود، یکی از مسئولان این دبیرستان، با پخش تصاویر مستجهن از طریق گوشی تلفن همراه، بچه‌ها را وادار به اعمال غیراخلاقی می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر کوهستانی (مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران) در گفت‌وگو با ایلنا درباره این پرونده گفت: در پی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریک تعدادی از دانش‌آموزان توسط یکی از نیروهای آزاد واحدآموزشی مذکور به عمل غیراخلاقی، پرونده‌ای در مراجع قضایی با شکایت والدین و پیگیری مسئولان منطقه تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دو تهران گفت: در گذشته هیچ گونه شکایت و مراجعه‌ای از سوی دانش‌آموز یا خانواده به آموزش و پرورش در این خصوص واصل نشده است.

وی ادامه داد: این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیراخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسان، رسیدگی و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده و از حضور وی در مدرسه جلوگیری شده و همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دو تهران تصریح کرد: درضمن مقرر شد با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه، تصمیم‌گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید.

کوهستانی در پایان اظهار کرد: آموزش و پرورش موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و در صورت اثبات جرم، از مراجع قضایی انتظار دارد با نامبرده به شدت برخورد شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آموزش و پرورش تعرض جنسی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان