Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تعدادی از مدیران و رانندگان آژانس های تاکسی تلفنی با حضوردر مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران خواستار پیگیری مطالباتشان درخصوص افزایش نرخ طرح ترافیک از شورا شدند .

به گزارش ایرنا، تعدادی از مدیران و رانندگان آژانس های تاکسی تهران روز سه شنبه همزمان با برگزاری شست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مقابل ساختمان این شورای حضور یافتند و نسبت به آنچه افزایش قیمت مجوز طرح ترافیک عنوان شده ، اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این افراد خواستار در نظر گرفتن شرایط مناسب تری برای دریافت طرح ترافیک شدند.
یکی از رانندگان آژانس تاکسی تلفنی که خود را یعقوبی معرفی کرد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت : رانندگان آژانس ها روزهای سختی را می گذرانند.
وی گفت: در شرایطی که جامعه با مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و رانندگان تاکسی نیز فارغ از مشکلات اقتصادی نیستند، شورای شهر و شهرداری با افزایش قیمت طرح ترافیک نان آژانس های تاکسی را آجر کردند.
یعقوبی تاکید کرد: امروز به همراه تعدادی از رانندگان آژانس های تاکسی در مقابل شورای اسلامی شهر حاضر شدیم تا اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانیم، چرا که قیمت طرح ترافیک نسبت به سال گذشته افزایش داشته و درآمد ما کفاف پرداخت قیمت این مجوز را نمی دهد.
طرح ترافیک جدید شهرداری تهران امسال که از نیمه اردیبهشت امسال اجرایی شد معترضان دیگری هم داشت؛ ازجمله خبرنگاران رسانه ها که نسبت به تعداد سهمیه و افزایش هزینه ها گلایه داشتند.
شهر تهران برای فعالیت خودروهای شخصی سه محدوده دارد، محدوده فعالیت آزاد که عمدتا برخی بزرگراهها و مناطق اطراف شهر را شامل می شود، محدوده زوج و فرد که خودروها بر اساس پلاک زوج یا فردشان می توانند آنجا فعالیت کنند و محدوده طرح ترافیک که تقریبا در مرکز شهر قرار دارد و تنها خودروهایی که کارت مربوط به این محدوده را داشته باشند می توانند وارد آن شوند.
سابقه اجرای طرح ترافیک به سال 1357 بر می گردد و هدف اصلی ایجاد این محدوده نیز کاهش بار ترافیک و آلودگی هوا بوده است.
تهرام/7244/1735 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تجمع آژانس شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس راهور اعلام کرد: شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد