Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر در حکمی، دکتر محمد تقی حلی‌ساز را به عنوان معاون حج و عمره این مرکز منصوب کرد.

ایران آنلاین / در حکم دکتر سیدعلی مرعشی برای دکتر محمدتقی حلی‌ساز آمده است:

«اکنون که جناب آقای دکتر پیرحسین کولیوند پس از چند سال تلاش و کوشش مخلصانه از سمت خود  کناره‌گیری کرده‌اند با تقدیر و تشکر فراوان از وی با توجه به تعهد، تجربه، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی در زمینه خدمت به ضیوف الرحمن و آشنایی و شناخت از سرزمین وحی و اشراف کامل به امور مربوط، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت  منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از امکانات موجود در انجام وظایف محوله در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) موفق و مؤید باشید.»

دکتر محمد تقی حلی‌ساز تحصیلات دانشگاهی خود را تا مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه شیراز گذرانده  و هم اکنون عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا... است.

وی مترجم و نویسنده بیش از 10 عنوان کتاب است که از جمله آنها می توان به "خود درمانی کمردرد"، "زبان خدا"، و "مبانی علمی انرژی درمانی" اشاره کرد. دکتر حلی‌ساز، برگزیده برتر جشنواره علوم پزشکی رازی است و تا کنون بیش از 80 عنوان مقاله و کار پژوهشی در مجلات علمی داخلی و بین المللی ارائه کرده است که از این حیث در زمره پیشگامان رشته طب فیزیکی و توانبخشی در ایران است.

برخی از سوابق اجرایی دکتر حلی‌ساز به شرح ذیل است:

- قائم مقام مرکز ضایعات نخاعی بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی 1376 – 1373

- ریاست کمیسیون عالی پزشکی بنیاد جانبازان انقلاب اسلامی 1378 – 1374

- جانشین ریاست بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) 1377-1379

- معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله‌(عج) 1380-1381

- معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله‌(عج) 1381-1384

- رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) 1384-1386

- رئیس هیئت پزشکی حج و زیارت 1386-1389

- ریاست بیمارستان چمران 1389-1395

/ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی