Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: فردی که با شگرد برنده شدن افراد در قرعه کشی اقدام به کلاهبرداری میلیونی از حساب افراد می کرد، به دام افتاد.

سرهنگ سید محمد صالحی، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به شکایت 2 نفر از شهروندان دزفولی مبنی بر کلاهبرداری تلفنی و تخلیه حساب بانکی آن ها توسط شخصی ناشناس بیان کرد: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انجام تحقیقات گسترده و همچنین بررسی های فنی توسط ماموران انتظامی، اذعان داشت: موفق شدند هویت متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش به دام بیندازند.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیس، شگرد کلاهبرداری خود را برنده شدن اشخاص در قرعه کشی عنوان نمود تصریح کرد: متهم با این روش شهروندان را به سمت دستگاه خود پرداز کشانده و با استفاده از شگرد خاص، توسط خود آن ها اقدام به برداشت مبالغی از حساب آن ها به صورت غیرمجاز می کرد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس به 896 میلیون ریال کلاهبرداری از 2 نفر اعتراف نمود.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان به معرفی متهم به مرجع قضائی و تحویل وجوه برداشت شده مالباختگان به آن ها، اشاره کرد و افزود: از شهروندان می خواهیم تحت هیچ شرایطی اطلاعات مربوط به کارت های بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند و مراقب باشند فریب افرادی را که بصورت تلفنی و به عناوین مختلف اقدام به کلاهبرداری می کنند را نخورند و با مشاهده موارد مشکوک سریعا پلیس را از طریق سامانه 110 مطلع کرده تا نسبت به دستگیری متخلفان و فرصت طلبان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد