Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در داد و ستدهاي امروز بورس تهران گروه‌هاي خودرو، فلزات اساسي و شيميايي‌ها با بيشترين حجم و ارزش معاملات در صدر گروه‌هاي برتر صنعتي قرار گرفتند.
به گزارش خبرگزاري آريا، در معاملات امروز سرمايه گذاران بورسي بيش از 773ميليون برگه سهم، حق تقدم و ساير دارايي هاي مالي را در بازار دست به دست کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزش مبادلات امروز بيش از دو هزار و 48ميليارد ريال بود و در 48هزار نوبت معاملاتي به ثبت رسيد.
در بازار امروز نمادهاي سايپا، صنايع پتروشيمي خليج فارس و پتروشيمي مبين با بيشترين تاثير منفي بر شاخص باعث افت 96واحدي اين متغير شدند. اين متغير در پايان معاملات امروز به رقم 96هزار و 529واحد رسيد.
نمادهاي پالايش نفت اصفهان، پالايش نفت بندرعباس، سرمايه گذاري معادن و فلزات وگل گهر امروز با بيشترين تاثير مثبت بر شاخص مانع افت بيشتر اين متغير شدند.
صدرنشيني بازار نيز با بيشترين رشد قيمت متعلق به نمادهاي صنايع شيميايي سينا، حمل ونقل خليج فارس، کارتن ايران، درخشان تهران، فيبر ايران، کابل البرز و سايپا آذين بود.
در مقابل نمادهاي سايپا، کاشي الوند، گروه صنعتي سپاهان، سرمايه گذاري اعتبار ايران، پتروشيمي آبادان، قند شيرين خراسان و سيمان تهران با بيشترين کاهش قيمت در انتهاي جدول معاملات قرار گرفتند.
سرمايه گذاران بورسي امروز براي خريد اوراق صکوک مخابرات، واحدهاي صندوق امين يکم، اوراق مشارکت شهرداري سبزوار، اوراق صکوک سايپا، اوراق مشارکت شهرداري شيراز و اوراق مشارکت شهرداري مشهد بيشترين تقاضا را ثبت کردند.
در مقابل نمادهاي اوراق صکوک سايپا، اوراق مشارکت شهرداري تهران، سهام آلومينيوم ايران و اوراق مشارکت شهرداري سبزوار با بيشترين عرضه‌ها و سنگين ترين صف‌هاي خريد به کار خود پايان دادند.
به گزارش ايلنا، در پايان معاملات امروز سهام سايپا ديزل با معامله 47ميليون سهم بيشترين حجم معاملات و اوراق صکوک مخابرات با معامله 175ميليارد ريال بيشترين ارزش معاملات را داشتند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

امروز ۱۷ اردیبهشت شاخص کل بورس با ریزش ۲۰ هزار و ۶۴۶ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۳۹ واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۶ هزار واحدی در تراز ۷۴۴ هزار و ۱۰۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشتند همچنین ذوب، وبملت و کترام سه نماد پرتراکنش بورس بودند. 

شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۲۰۲ واحد در سطح ۲۴ هزار و ۹۹۸ واحدی قرار گرفت آریا، خاور و هرگز سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص کل فرابورس بودند.

امروز فلزات اساسی با ۲۴۹ میلیارد تومان برترین گروه صنایع بود و صنعت خودرو و انبوه سازی هم در جایگاه بعدی قرار گرفت. افران، سپهر و فردا هم سه نماد با بیشترین تقاضا در بورس بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تامین مالی ۸۰۰ همتی تولید از بورس در سال ۱۴۰۲
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟