Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@08:20:23 GMT

در طرح ضیافت مهر، مشکلات ۱۳ خانواده مددجو رفع شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۶۷۴۹

این روزها چشمانی منتظر و قلب‌هایی آکنده از درد و تألم هستند که بازی زمانه به گونه ای عرصه را برآنها تنگ کرده و پدر خانواده علیرغم میل باطنی اش به دلیل کهولت، بیماری و از کار افتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد. این قشر، خانواده های نیازمندی هستند که به دلایل پیش گفته زیر بار مشکلات و تنگناهای زندگی روزمره کمر خم کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است مهربانی و محبت شما، عصای دست این پدران ناتوان شده تا بیش از این شرمسار رخسار معصومانه فرزندان شان نباشند. هم اکنون کودکان زیادی با سرپرست ناتوان در شهرمان زندگی می کنند که شاید صدای نیازشان مانند صدای یتیمان به گوش ما نرسد. رفع فقر و مظلومیت از چهره این کودکان و دستگیری از والدین این امیدهای آینده کشور، می تواند بنیان های یک خانواده را مستحکم و نسلی موفق و با انگیزه تحویل جامعه دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اداره کل بهزیستی استان قزوین از آغاز ماه مبارک رمضان طی ۷ بازدید خانواده های نیازمند را تحت پوشش طرح ضیافت مهر قرار داده است.
این خانواده ها مددجویان نیازمند حوزه امور اجتماعی و توانبخشی اداره کل بهزیستی می باشند و این دیدارها با حضور مدیر کل اداره بهزیستی استان، معاون مشارکت های مردمی، روسای شهرستان ها وکارشناس مشارکت های مردمی انجام شده است.
همچنین مسئولین حاضر در برنامه ضیافت مهر ماه مبارک رمضان، خیرین ، فرمانداران، استاندار، ائه جماعات شهرستانها، دادستان کل، نمایندگان مجلس، مدیر کل آموزش وپرورش بوده اند که در این امر مشارکت داشته اند.

گفتنی است از آغاز ماه مبارک رمضان و با شروع این طرح ۱۳ خانواده مورد دیدار قرار گرفته و تصمیمات خاصی جهت رفع مشکلات آنها برنامه ریزی شده است.

همچنین مبلغ ۲۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمانی و کمک های خیرین، برای این کار هزینه شده و ۲۷۵ سبد غذایی با مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

1010/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است

رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی درباره طرح «زندگی با آیه‌ها»، مرقوم فرمودند: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کار‌ها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟