Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس غلامرضا ذنوبی گفت: بخشی از خدمات قابل واگذاری توزیع برق شیراز طی سال‌های گذشته برون‌سپاری شده بود و اکنون با ارتقاء‌ نرم‌افزارهای مربوطه، این خدمات توسعه داده شده است. وی هدف از برونسپاری فعالیت‌های توزیع برق شیراز را افزایش میزان رضایت مشترکین و متقاضیان برق، سهولت دسترسی به خدمات و رفع نیاز به مراجعه‌ی حضوری مشترکین به امورهای اجرایی اعلام و اضافه کرد: هم‌اینک تمام مشترکان و متقاضیان برق می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز بخش مهمی از خدمات مورد نیاز را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیرازگفت: اکنون مشترکین قادر خواهند بود که با استفاده از بستر اینترنت و بدون مراجعه حضوری از طریق پرتال شرکت توزیع برق شیراز به نشانی www.shirazedc.co.ir ، در قسمت خدمات غیر حضوری مشترکین، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. ذنوبی خاطرنشان کرد: خدمات قابل ارائه در بستر اینترنت شامل صدور قبوض المثنی، مشاهده سوابق قبوض، مشاهده سوابق پرداختی، سوابق مصرف، پرداخت آنلاین بدهی‌ها، درخواست تست کنتور، درخواست تغییر نام اشترک، درخواست اعمال کد خاص، درخواست اعمال کد خانوار برای اشتراک و تقاضای برق آزاد کوتاه مدت است. وی ضمن تاکید براینکه 10 خدمت ارائه شده در بستر اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق شیراز مهمترین و پرتقاضاترین خدمات محسوب می‌شود، از تلاش برای توسعه و افزایش خدمات ارائه شده در این بستر خبر داد. مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: مشاهده و دریافت اطلاعات سوابق مصرف از موارد مورد استفاده در استعلام دارایی بوده و کد موارد خاص همان کد ویژه‌ی خانواده‌ شهدا، جانبازان و مبتلایان به بیماری‌های خاص است. این مقام مسئول اضافه کرد: موسسه‌ها و سازمان‌ها (اشخاص حقوقی) می‌توانند با دریافت نام کاربری و کلمه عبور، از طریق پرتال، قبوض، سوابق پرداختی و مصرفی مربوط به اشتراک‌های زیر مجموعه را مشاهده و خدمات مربوطه را دریافت کنند. ذنوبی همچنین از برپایی تور آموزشی برای مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به اینکه از سال‌ها پیش بخشی از امور قابل واگذاری به بخش‌خصوصی، برون‌سپاری شده و در قالب دفاتر پیشخوان دولت به متقاضیان و مشترکین ارائه می‌شد، با توجه به توسعه‌ی فعالیت‌ها، لزوم بازآموزی نیروهای فعال در دفاتر پیشخوان احساس می‌شد. وی گفت: براساس برنامه‌ ریزی انجام شده، یک دوره‌ی آموزشی در قالب تور برای مدیران و کارکنان دفاتر پیشخوان دولت پیش‌بینی شد که در اولین گام دفاتر واقع در محدوده‌ی امور شش توزیع برق شیراز را در برگرفت. مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه در اولین دوره‌ی تور آموزشی تعداد 20 نفر از مدیران دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در محل امور شش شیرازحضور یافتند، گفت: این برنامه‌ی آموزشی با هدف بازآموزی افراد، آشنایی متقابل و هماهنگی دوطرفه بین دفاتر پیشخوان دولت و همکاران امورهای اجرایی توزیع برق و ارتقاء آگاهی‌ها برگزار شد. ذنوبی توضیح داد: در این جلسات ضمن ارائه‌ی آموزش نرم افزارهای خدمات غیر حضوری شرکت توزیع برق به مدیران دفاتر، شرح فرایندها و روال اجرایی تبیین شد. وی خاطرنشان کرد: در این جلسه‌ی بازآموزی شرکت کنندگان به بیان مسائل خود پرداخته و در پرسش و پاسخ، ایرادات مطرح شده، پاسخ داده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت برق پرسش و پاسخ خانواده دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن