Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک تحلیلگر مسائل اجتماعی گفت: احمدی نژاد دید که دوستانش را گرفتند و خبری هم نشد، بنابراین ترسید. او می‌ترسد خودش را هم بگیرند، به زندان بیفتد و بی‌حیثیت شود.

 ابراهیم فیاض درباره علت سکوت این روزهای محمود احمدی‎نژاد به خبرآنلاین گفت: من احمدی‎نژاد را می شناسم، او مثل ترامپ حسابی ترسیده است. ترامپ همین قدر که بلوف می زند به شدت هم ترسو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیتلر هم همین طور بود، فکر می کنید چرا خودکشی کرد؟ چون ترسو بود! در مجموع دیکتاتورها چون نمی توانند فکر کنند، ترسو هستند و از روی ترس دیکتاتوری راه می اندازند.

وی افزود: الان احمدی نژاد می بیند دوستانش را گرفتند و خبری هم نشد؛ بنابراین ترسیده است. حتی شاید خیالاتی که در ذهنش می بافد را به زبان بیاورد و مدعی شود «در آستانه ظهور هستیم» اما واقعیت مسئله دیگری است. او به دلیل آنکه بقایی و مشایی را گرفتند سکوت کرد و می ترسد خودش را هم بگیرند و بی حیثیت شود.

این تحلیلگر مسائل اجتماعی یادآور شد: احمدی نژاد کسی است که همیشه خواسته حضور داشته باشد، بنابراین هر روز یک شلوغ بازی می کرد اما متوجه شد، استقرار نظام بالاتر از آنی است که او فکر می کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که در ذهن احمدی نژاد چه می گذرد؟ اظهار کرد: او شخصیت خودمحوری دارد. تیم احمدی نژاد باورشان شده بود که ارتباط خاصه دارند، در همین رابطه نیز خیلی خود را باد می کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران افزود: زمانی که احمدی نژادی ها صحبت از کسب 37 میلیون رأی در انتخابات می کردند خودم از الهام پرسیدم «اینکه احمدی نژاد می گوید اول مشایی می آید اما ردصلاحیتش می کنند، بعد دوباره با حکم حکومتی بر می گردد و 37 میلیون رأی می آورد؛ عقلی است یا شهودی؟» الهام گفت «شهودی است از جایی به آنها خبر می دهند»! به عبارت دیگر می گویند «ما وصلیم» یا ادعا می کنند «امسال سال ظهور است» در حالیکه زمانی می گفتند دولت ما دولت ظهور است!

فیاض درباره آینده احمدی نژاد نیز گفت: احمدی نژاد هنوز مردم ایران را نشناخته است. مردم ایران به خاتمی رأی دادند، اما به ناطق نوری رأی ندادند. مردم ایران به روحانی رأی دادند اما به سعید جلیلی رأی ندادند. سعه صدر و قاعده تمدنی ایرانی ها به شدت بالاست. احمدی نژاد دیگر پایگاه مردمی ندارد. زمانی که شلوغ می کرد، چه اتفاقی افتاد که حالا سکوتش بخواهد مسئله ای ایجاد کند. احمدی نژاد تمام شد، فاتحه مع صلوات و در آینده نیز هیچ خبری از او نخواهد بود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

ایسنا/کرمان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر ۹ اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده‌های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می‌شود و حق جایگزین می‌شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می‌خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی‌کنند، وارد دانشگاه می‌شوند و ضرب و شتم می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: عملیات طوفان الاقصی جرقه‌ای بود در دنیا که سلسله‌وار حرکت‌هایی ایجاد شد و همه آنها وعده‌ الهی بوده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اضافه کرد: طوفان الاقصی صدای مظلومان بود که این صدا به گوش جهانیان رسید.

وی گفت: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند، نشان داد چهره‌ای کریه را مخفی کرده و امروز چهره غرب به طور کامل شناسانده شده و مهمترین اتفاقی که افتاد، بیدار شدن اذهان آزادگان جهان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!