Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@21:26:38 GMT

جزییات دستگیری سارق طلا فروشی ولنجک 

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۷۲۴۷

جزییات دستگیری سارق طلا فروشی ولنجک 

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری سارق طلا فروشی پاساژ پالادیوم خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم، طلای مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال و ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد، کشف شد.

 به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری سارق طلا فروشی پاساژ پالادیوم خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم، طلای مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال و ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد باقر قدم زاده گفت: پس از وقوع سرقت از طلا فروشی واقع در پاساژ "پالادیوم"، تیمی از ماموران کلانتری به طور ویژه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند تا اینکه در تحقیقات پلیسی صورت گرفته و نیز رصد تصاویر دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق با استفاده از دیلم و تخریب در ورودی، وارد مغازه شده است.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک افزود: در تحقیقات میدانی، مشخص شد متهم با استفاده از یک خودروی شاسی بلند به همراه اموال مسروقه، از محل متواری که با استعلام پلاک انتظامی آن، مالک خودرو شناسایی شد که تحقیقات برای دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد این سارق، خودروی شناسایی شده از سوی پلیس را مدتی پیش به صورت قولنامه‌ای خریداری کرده که همین امر، به شناسایی مخفیگاه وی منجر شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با به دست آمدن مشخصات محل اختفای سارق، متهم طی یک عملیات ضربتی دستگیر و از مخفیگاه وی ۹۸۵ گرم طلای مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال، مقداری سکه طلا، دلار و ۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال وجه نقد مسروقه، کشف شد.

سرهنگ قدم زاده با اشاره به انتقال سارق به کلانتری، بیان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی، ضمن اعتراف به جرم خود و بیان شیوه سرقت، پس از تکمیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد. 

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس دستگیری سارق طلافروشی کلانتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان