Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شهاب الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان هلال احمر، گفت: مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) با حضور ۴۰۰ نفر از اعضای جوان داوطلب استان‌های البرز، تهران، سمنان، قزوین، قم و مرکزی در حسینیه جماران و دیدار با یادگار گرامی امام (ره)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سیدحسن خمینی روز سه شنبه ۸ خرداد ۹۷ برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ضمن ابلاغ دستورالعمل ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) وا سامی روزهای هفته به استان ها، فضاسازی محیطی و تبلیغاتی کانون‌ها و شعب، برگزاری مسابقات کتابخوانی با محوریت کتاب زندگی به سبک روح‌اله و وصیت‌نامه ایشان و برگزاری همایش و سخنرانی با موضوعاتی همچون (امام و جوانان، امام و نوع‌دوستی، امام و نیکوکاری، امام و مکارم اخلاقی و … ) با حضور اساتید مختلف از جمله برنامه هایی است که برای بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) درنظر گرفته شده است.

صابونچی با اشاره به حضور همه ساله جوانان هلال احمری در حرم مطهر امام خمینی (ره) همزمان با روز ۱۴ خرداد، خاطرنشان کرد: امسال نیز همکاران، اعضای جوان و امدادگران استان های همجوار در قالب کاروان های زیارتی در حرم مطهر حضور خواهند داشت. همچنین مراسم استقبال از زائرین حرم امام خمینی(ره) با برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر کاروان‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: در طول مسیرهای منتهی به حرم امام خمینی (ره) نیز چادرهای ایمنی و سلامت جهت خدمت‌رسانی به زائران در قالب خدمات امدادرسانی، اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائرین، کمک به ایجاد نظم و تسهیل تردد زائران، همکاری در دریافت و تحویل امانات با مسئولین و متولیان امر و مستقر خواهند شد.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر، گفت: بخشی از برنامه ها نیز به ابتکار استان ها و شهرستان های سراسر کشور با استفاده از نظر اعضا، در قالب فعالیت های فرهنگی، اجرا می شود.

کد خبر 4309129 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جوانان هلال احمر سالروز ارتحال امام خمینی وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو تغذیه سیگار کمیسیون بهداشت و درمان دخانیات ورزش داروخانه سرطان چاقی هفته بدون دخانیات بیماری های قلبی و عروقی زنان رژیم غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است

حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم