Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر مسعود کرمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام این خبر افزود: پس از اعلام کاندیداتوری ۲۲۳ نفر برای شرکت در انتخابات شورای صنفی دانشجویان، این انتخابات دوشنبه هفتم خردادماه برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: انتخابات در کشور ما نماد دموکراسی است و ایجاد فضای انتخاباتی در دانشگاه و در بین جوانان می‌تواند تمرین خوبی برای حضور آنان در بخش‌های بزرگتر جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مسئولین حوزه‌ها باید نهایت دقت خود را به کار گیرند و امانتدار رای دانشجویان باشند و بدون هیچگونه شائبه و یا جانبداری از شخص یا گروهی در جهت برگزاری انتخاباتی اخلاقی و در خور شان دانشجویان و دانشگاه تلاش کنند.

دکتر بیژن حسین پور مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: خوشبختانه طی سالیان گذشته با روی کار آمدن شوراهای صنفی دانشجویان و پیگیری‌های مجدانه آنان در مطالبات دانشجویی، تغییرات محسوسی ایجاد شد.

وی گفت: خوشبختانه امروز شوراهای صنفی در دانشگاه جایگاه خود را پیدا کرده‌اند و در حوزه‌های مختلف دانشجویی، آموزشی، پژوهشی مانند بازوان توانمندی برای مسئولین در شناسایی بهتر چالش‌ها و مشکلات موجود در فضاهای دانشگاهی هستند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: با ایجاد مجتمع‌های آموزش عالی در برخی شهرستان‌ها از جمله رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان و دانشکده پرستاری بستان اولین دوره انتخابات این واحدها نیز همزمان با انتخابات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انجام خواهد شد.

رحیم کعبی معاون مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مسئول دبیرخانه برگزاری انتخابات شورای صنفی با ارائه گزارشی از روند اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: پس از اعلام زمان کاندیداتوری از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت ماه تعداد ۲۲۳ نفر ثبت نام کردند که پس از انجام استعلام‌های انجام شده از سه مرجع آموزشی، انضباطی و دبیرخانه نظارت بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه، تعداد ۲۱۹ نفر به عنوان کاندیداهای تایید صلاحیت شده اعلام شدند.

انتخابات شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، روز دوشنبه هفتم خردادماه ۹۷ بصورت همزمان در دانشکده‌ها از ساعت ۸ تا ۱۵ و در خوابگاه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۲ انجام شد.

کد خبر 4309152

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شورای صنفی دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دانشجویان حسین توکلی دوره دکتری دانشگاه تهران پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی حکم انتصاب پذیرش بدون آزمون آزمون کاردانی به کارشناسی کلاس درس آزمون استخدامی فرهاد رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی، این دانشگاهیان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام انزجار از رفتارهای وحشیانه ی برخی از کشورهای اروپایی و آمریکایی با دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین  شعارهایی همچون مرگ  بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • مقیمی: سابقه دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه