Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوران درخشنده کارگردان ، نویسنده و فیلمساز سینما و تلویزیون ،برای بازدید از تمرین شاهنامه‌خوانی و نقالی دانش‌آموزان دبستان سما 2 کرمانشاه به همراه مهندس سیروس احمدی رئیس مرکز سما استان در این مدرسه حضور یافتند تا از نزدیک شاهد فعالیت‌های هنری دانش‌آموزان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، درخشنده در این بازدید از توانایی‌های دانش‌آموزان این دبستان در اجرای شاهنامه خوانی و نقالی به وجد آمد و با تمجید از فعالیت‌های دبستان سما بیان کرد: «آشنایی با فرهنگ و پیشینه ملی کشورمان که در شاهنامه به خوبی انعکاس یافته است باید از دوران کودکی و نوجوانی در ذهن فرزندانمان نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «در این راه خانواده‌ها در درجه اول و سپس مدارس نقش مهمی در تشویق کودکان و نوجونان به خوانش و آشنایی با داستان‌های شاهنامه دارند و باید به این مسأله توجه بیشتری کنند.»

کارگردان سینما خاطرنشان کرد: «شاهنامه‌خوانی و نقالی باعث ایجاد مهارت بیان و اعتماد به نفس در دانش‌آموزان برای ورود به عرصه اجتماع خواهد شد.»

وی از حضور در دبستان سما کرمانشاه ابراز خوشحالی کرد و گفت: «بسیار شادمان هستم که در این مدرسه تا این حد به آموزش و مهارت دانش‌آموزان اهمیت داده خواهد شد و امیدوارم این ایده و خلاقیت برای سایر مدارس نیز الگو قرار گیرد.»

پس از این بازدید، درخشنده در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی با دانش آموزان، مربیان و والدین به گفتگو نشست .

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت