Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی با گلایه از اینکه مناسب سازی حمل و نقل عمومی همچنان باقی مانده است، گفت: مناسب سازی فضای سبز و اماکن عمومی تاحدودی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، جمیله رضازاده امروز (8 خرداد) در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان اظهار کرد: رعایت استانداردهای مناسب سازی دستگاه های در حال ساخت، ارزیابی وضعیت مناسب سازی ادارات، درج پیوست مناسب سازی و رعایت ضوابط در کلیه پروژه ها، توجه به مناسب سازی نابینایان و ناشنوایان از مصوبات جلسه قبل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مناسب سازی حمل و نقل عمومی همچنان باقی مانده است، افزود: مناسب سازی فضای سبز و اماکن عمومی تاحدودی انجام شده است.

 

معاون توانبخشی بهزیستی خراسان جنوبی تاکنون 51 دستگاه مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند، ادامه داد: 20 درصد ادارات کل دارای استانداردهای تعریف شده و وضعیت مطلوبی داشتند و 12 دستگاه وصعیت نسبتاً مطلوب و ۶ دستگاه فاقد عملکرد مناسب سازی بودند.

 

رضازاده به مشکلات در بازدیدهای انجام شده اشاره کرد و گفت: عدم همکاری ادارات شهرستانی در ارزیابی، عدم پذیرش اهمیت مناسب سازی فضای اداری، توجیه نمودن عدم وجود مراجعه کننده معلول، عدم هماهنگی و همکاری بین بخشی بویژه از سوی شهرداری جهت ساخت سطح شیب دار، انجام مناسب سازی بدون توجه به شاخص های ارسالی و عدم اطلاع واحدهای فنی و مجری از ضوابط استانداردسازی از جمله مشکلات است.

 

وی از اختصاص یک دستگاه ون مخصوص آژانس معلولین جهت استفاده در شهر توسط شهرداری بیرجند خبر داد و افزود: مناسب سازی این دستگاه ون برای رفاه معلولین توسط بهزیستی انجام می شود.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن کریم برجام ماه رمضان مسجد نمایشگاه قرآن مجلس قرآن کریم مصلی تهران دولت شیراز بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی از مصاحبه دستیاران مردمی سازی فرمانداری‌های ورامین، تهران و دماوند خبر داد و گفت: عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود.

محمد مسگریان افزود: از بین گزینه‌های معرفی شده برای دستیاران مردمی سازی فرمانداران، بعد از انجام مصاحبه با کارگروه مربوطه و کسب نمره قابل قبول، افراد منتخب به کانون ارزیابی ستاد مردمی سازی معرفی می‌شوند.

دستیار استاندار تهران در امور مردمی سازی گفت: از فرمانداری‌های استان تهران که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند در خواست می‌شود سریع‌تر برای معرفی دستیاران اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • شمش خم کن چیست؟
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی