Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- انیمیشن‌ساز معروف ژاپنی به شیوه‌ای جالب ورود کاپیتان سابق بارسلونا را به کشورش خوشامد گویی کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،انیمیشن‌ساز معروف ژاپنی به شیوه‌ای جالب ورود کاپیتان سابق بارسلونا را به کشورش خوشامد گویی کرد.

 

 

انتهای پیام/
منبع: مشرق
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انیمیشن بارسلونا کاپیتان ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری

ممکن است آندرس اینیستا در فصل آینده روی نیمکت الامارات بنشیند

طرفداری | آندرس اینیستا در آستانه ۴۰ سالگی همچنان به فوتبال بازی‌کردن ادامه می‌دهد و برای باشگاه الامارات توپ می‌زند. با وجود عملکرد قابل قبول اینیستا در این باشگاه و ثبت 4 گل و ۱ پاس گل در فصل جاری، الامارات اوضاع چندان جالبی در جدول ندارد و در رتبه سیزدهم لیگ ۱۴ تیمی امارات قرار گرفته‌است. قرارداد اینیستا در پایان فصل به پایان می رسد و مشخص نیست که این بازیکن به حضور در لیگ امارات ادامه خواهد داد یا نه.

به گزارش موندو دپورتیوو، سران باشگاه الامارات دو آینده مختلف برای اینیستا در نظر گرفته‌اند. در صورتی که این باشگاه موفق شود در سطح اول فوتبال امارات باقی بماند، آن‌ها به اینیستا قرارداد جدیدی ارائه خواهند کرد، چرا که معتقدند این هافبک باتجربه هم‌چنان از قابلیت‌های فیزیکی و فنی بسیار خوبی برخوردار است. اما فرضیه دوم این است که در صورت سقوط الامارات به دسته پایین‌تر، به اینیستا پیشنهاد مربی‌گری در این باشگاه ارائه شود.

الامارات در حال حاضر با اختلاف ۸ امتیازی نسبت به رتبه دوازدهم، با تنها ۹ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ امارات جای گرفته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • اقدام جالب محافظان نخست وزیر ژاپن در خیابان
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!
  • احتمال ورود آندرس اینیستا به عرصه مربی‌گری
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • استوری کاپیتان سابق استقلال برای ناصر حجازی؛ ایستاده‌تر از تو ندیده‌ام + عکس
  • سوپرگل ستاره سابق بارسلونا در لیگ پادشاهان (فیلم)
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • حمایت جالب حریف رئال از کاپیتان نیمکت‌نشین (عکس)‏