Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@00:03:04 GMT

با پلک زدن حرکت فیلم در یوتیوب را کنترل کنید

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۸۹۲۲

با پلک زدن حرکت فیلم در یوتیوب را کنترل کنید

یک برنامه نویس آلمانی افزونه ای را طراحی کرده است که با نصب بر روی کروم، قادر است حرکات صورت شما در زمان مشاهده ویدئویی در یوتیوپ را ردگیری کرده و در صورت زل نزدن، آن را متوقف کند. بیتا میرعظیمی

ایران آنلاین /حتما برای تک تک شما نیز این اتفاق افتاده است که درست در زمان مشاهده ویدئویی جذاب در یوتیوپ، تلفنتان زنگ خورده و یا کار ضروری برایتان پیش آمده و شما در زمان پاسخگویی، به مدت چند دقیقه فیلم را از دست داده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق بسیار ناراحت کننده است چرا که باید دوباره فیلم را به عقب بازگردانده و مجبور شوید بخش هایی تکراری از آن فیلم را نیز ببینید.

خوشبختانه، برنامه نویسی آلمانی با نام متیوس همیلتون (Mattias Hemmingsson)  با طراحی افزونه ای با نام FacePause این مشگل را حل کرده است.

این افزونه با نصب اختصاصی بر کروم، به گونه ای طراحی شده است که حرکات صورت شما را در زمان مشاهده فایل های ویدئویی در سایت یوتیوب را ردگیری می کند.

اگر شما به ویدئوی در حال پخش زل نزده و صورتتان از جلوی ویدئو به سمتی دیگر بازگردد، به طور اتوماتیک اجرای ویدئو متوقف می شود.

بررسی وضعیت صورت نیز به کمک یک وب کم صورت می گیرد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته  این افزونه علی رغم جذابیت های خاص،  نمی تواند علاقه کاربران را به استفاده دائمی جلب نماید.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم

یک قلاده پلنگ در نواحی شمالی شهری شاهرود مورد تصویر برداری علیرضا دزیانیان قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شقاقی: تصمیمات سخت کنترل تورم مشاهده نمی‌شود؛ نرخ واقعی تورم کشور چه عددی است؟
  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند