Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رسانه‌ اسپانيايي مدعي شده که بارسلونا با 35 ميليون پوند براي خريد مدافع سويا اقدام مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري فارس، بارسلونا قصد دارد براي انتقال مدافع جوان سويا 35 ميليون يورو هزينه کند. طبق گفته رسانه‌ اسپانيايي کادنا کوپه، کلمنت لنگلت با قراردادي 5 ساله راهي بارسلونا مي‌شود. 
مدافع 22 ساله در خط دفاعي سويا بسيار خوب کار کرد و يکي از مهره‌هاي اصلي اين تيم براي رسيدن به فينال جام حذفي و جمع هشت تيم پاياني ليگ قهرمانان اروپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهاي پيام/ا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

رضا تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال خرید گندم مازاد کشاورزان در ۱۳ مرکز خرید استان بوشهر صورت می‌گیرد که شامل ۲ مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، ۳ مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و هشت مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی با اشاره به حضور ۳۲۰ دستگاه کمباین در استان بوشهر برای برداشت محصول گندم آبی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نرخ خرید تضمینی گندم معمولی را هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گندم دوروم نیز ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

تنگستانی از پیش‌بینی برداشت حدود ۴۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد و بیان کرد :۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت.

کد خبر 6095565

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان