Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@22:04:24 GMT

«الهام» می گفت به احمدی نژاد الهام می شود!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۹۰۷۰

صراط:

«احمدی نژاد هنوز مردم ایران را نشناخته است. مردم ایران به خاتمی رأی دادند اما به ناطق نوری رأی ندادند. مردم ایران به روحانی رأی دادند اما به سعید جلیلی رأی ندادند. سعه صدر و قاعده تمدنی ایرانی ها به شدت بالاست. احمدی نژاد دیگر پایگاه مردمی ندارد. زمانی که شلوغ می کرد، چه اتفاقی افتاد که حالا سکوتش بخواهد مسئله ای ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی نژاد تمام شد، فاتحه مع صلوات و در آینده نیز هیچ خبری از او نخواهد بود.»

به گزارش ایسنا ابراهیم فیاض درباره علت سکوت این روزهای محمود احمدی‎نژاد به خبرآنلاین گفت: من احمدی‎نژاد را می شناسم. او مثل ترامپ حسابی ترسیده است. ترامپ همین قدر که بلوف می زند به شدت هم ترسو است. هیتلر هم همین طور بود. فکر می کنید چرا خودکشی کرد؟ چون ترسو بود! در مجموع دیکتاتورها چون نمی توانند فکر کنند، ترسو هستند و از روی ترس دیکتاتوری راه می اندازند.

وی افزود: الان احمدی نژاد می بیند دوستانش را گرفتند و خبری هم نشد، بنابراین ترسیده است. حتی شاید خیالاتی که در ذهنش می بافد را به زبان بیاورد و مدعی شود «در آستانه ظهور هستیم» اما واقعیت مسئله دیگری است. او به دلیل آن که بقایی و مشایی را گرفتند سکوت کرد و می ترسد خودش را هم بگیرند و بی حیثیت شود.

این تحلیلگر مسائل اجتماعی یادآور شد: احمدی نژاد کسی است که همیشه خواسته حضور داشته باشد، بنابراین هر روز یک شلوغ بازی می کرد اما متوجه شد، استقرار نظام بالاتر از آنی است که او فکر می کرد.

وی در پاسخ به این سوال که در ذهن احمدی نژاد چه می گذرد، اظهار کرد: او شخصیت خودمحوری دارد. تیم احمدی نژاد باورشان شده بود که ارتباط خاصه دارند، در همین رابطه نیز خیلی خود را باد می کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران افزود: زمانی که احمدی نژادی ها صحبت از کسب ۳۷ میلیون رأی در انتخابات می کردند خودم از الهام پرسیدم «این که احمدی نژاد می گوید اول مشایی می آید اما رد صلاحیتش می کنند، بعد دوباره با حکم حکومتی برمی‌گردد و ۳۷ میلیون رأی می آورد؛ عقلی است یا شهودی؟» الهام گفت: «شهودی است از جایی به آنها خبر می دهند!» به عبارت دیگر می گویند «ما وصلیم» یا ادعا می کنند «امسال سال ظهور است» در حالی که زمانی می گفتند دولت ما دولت ظهور است!

فیاض درباره آینده احمدی نژاد نیز گفت: احمدی نژاد هنوز مردم ایران را نشناخته است. مردم ایران به خاتمی رأی دادند اما به ناطق نوری رأی ندادند. مردم ایران به روحانی رأی دادند اما به سعید جلیلی رأی ندادند. سعه صدر و قاعده تمدنی ایرانی ها به شدت بالاست. احمدی نژاد دیگر پایگاه مردمی ندارد. زمانی که شلوغ می کرد، چه اتفاقی افتاد که حالا سکوتش بخواهد مسئله ای ایجاد کند. احمدی نژاد تمام شد، فاتحه مع صلوات و در آینده نیز هیچ خبری از او نخواهد بود.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فیاض احمدی نژاد الهام مشایی دولت دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه

گریت‌وال موتور مدل ۲۰۲۴ Ora ۳ خود را با نام تجاری Ora در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ عرضه کرد که در پنج تریم مختلف موجود است. ظاهر جذاب و فانتزی این خودرو بسیار شبیه به گربه طراحی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، Ora ۳، ۲۰۲۴ به عنوان یک مدل فیس‌لیفت سالانه، طراحی داخلی و خارجی مدل قدیمی را ادامه می‌دهد، دو رنگ خارجی جدید برای این مدل اضافه شده و چندین پیکربندی خودرو بهینه شده است. کل سری مدل‌های این خودرو به‌صورت استاندارد با رینگ‌های سیاه شده و عملکرد شارژ V ۲ L عرضه می‌شود.

علاوه بر این، کابین خودرو بدون تغییر باقی می‌ماند. یک فرمان دو پره، صفحه‌نمایش دوگانه متشکل از نمایشگر ۷ اینچی کیلومترشمار و یک نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی و یک پنل شارژ بی‌سیم نیز در کنسول مرکزی وجود دارد.

تریم پریمیوم به‌صورت استاندارد با سانروف پانوراما ارائه می‌شود، در حالی که تریم لوکس به‌صورت استاندارد با ویژگی‌های کمک رانندگی پیشرفته L ۲ ارائه می‌شود.

قدرت تولیدی از یک موتور برقی در محور جلو تامین می‌شود که حداکثر توان ۱۸۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۲ نیوتن متر را تولید می‌کند. دو محدوده برد برای این خودرو ارائه می‌شود: ۴۰۱ کیلومتر و ۵۰۱ کیلومتر. مشخصات باتری در حال حاضر به طور رسمی فاش نشده است.

Ora ۳ تاکنون وارد بازار‌های آلمان، بریتانیا، سوئد، تایلند، استرالیا، برزیل و مکزیک شده و فروش تجمعی آن از ۲۲۰ هزار دستگاه فراتر رفته است. در آینده نزدیک، گریت وال موتور قصد دارد تا Ora ۳ را به ۹۲ کشور دیگر در سراسر اروپا، خاورمیانه، آمریکای لاتین، شمال آفریقا، آفریقای جنوبی، استرالیا، اوراسیا و منطقه آسه‌آن معرفی کند. بازه قیمتی Ora ۳ از حدود ۱۴۶۰۰ دلار آغاز و تا ۱۸۷۰۰ دلار ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!