Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد استان فارس با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآنی «عروةالوثقی» تا ۱۰ خردادماه برپاست، گفت: ۶۰ میلیون تومان بن خرید در این نمایشگاه عرضه می‌شود. ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ استانها فارس نظرات

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآنی «عروةالوثقی» در محور حافظیه اظهار داشت: برای نخستین بار در نمایشگاه‌های قرآنی بن خرید برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده که مبلغ آن 60 میلیون تومان است و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف 70 درصدی تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به محصولات عرضه شده در این نمایشگاه گفت: 6 ناشر در نمایشگاه حضور دارند که کتب مذهبی و دینی را عرضه می‌کنند و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید این کتاب‌ها از بن تخفیف استفاده کنند. 

مدیر گروه قرآن و عترت ارشاد استان فارس با اشاره به دیگر محصولات عرضه شده در این نمایشگاه افزود: صنایع دستی، محصولات فرهنگی و مذهبی نیز از دیگر مواردی است که در این نمایشگاه مشمول بن‌های خرید می‌شود. 

احمدی درباره نحوه خرید بن‌های تخفیف بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری در نمایشگاه و دفتر مدیریت نمایشگاه نسبت به خرید بن‌های تخفیف اقدام کنند. 

وی با اشاره به بازدید مدیرکل کتابخانه‌های استان فارس، مدیرکل سازمان تبلیغات و رئیس دانشگاه آزاد از این نمایشگاه عنوان کرد: روز چهارشنبه نیز بناست که استاندار بازدید از این نمایشگاه داشته باشند و از فعالان و خادمان قرآنی تجلیل شود. 

احمدی تصریح کرد: میزان استقبال از نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است اما با توجه به اطلاع‌رسانی‌ها و تبلیغاتی که صورت گرفته مطابق انتظار نبوده است. 

انتهای پیام/ ز

R41382/P41362/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی گفت: شرایط برای عرضه ظرفیت‌های این استان در اکسپو فراهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ مجتبی شریعتی‌فر، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در خصوص حضور استان خراسان جنوبی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی از حضور استان در نمایشگاه اکسپو، تمرکز بر دو زنجیره ارزش زرشک و گوهرسنگ‌ها ست.

وی گفت: با عنایت به حجم ذخایر موجود، بنتونیت هم اولویت سوم خراسان‌جنوبی در زنجیره‌های ارزش، تعیین شده است.

مدیرکل سرمایه گذاری استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در جلسه شورای عالی زنجیره ارزش با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور و استانداران، سه زنجیره ارزش گوهرسنگ خراسان جنوبی، گیاهان دارویی لرستان و خرمای خوزستان ارائه می‌شود.

وی گفت: ظرفیت‌های معدنی، صنایع دستی، گردشگری و کشاورزی در پاویون خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ارائه می‌شود.

شریعتی‌فر ادامه داد: کاشی و سرامیک، زعفران، زرشک، عناب و زغال از تولیدات استان است که در نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی متذکر شد: پاویون خراسان‌جنوبی در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران مستقر شده است.

به گزارش ایمنا؛ این نمایشگاه از امروز شنبه هشتم اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

کد خبر 748444

دیگر خبرها

  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند