Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانونهای مساجد خراسان جنوبی گفت: مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد به برگزاری کلاسهای نهج البلاغه خوانی و بررسی نیایش های امام سجاد(علیه السلام) در صحیفه سجادیه در اوقات فراغت امسال توجه ویژه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار امروز (۸ خرداد) در اولین جلسه ستاد اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری که در محل سالن جلسات دبیرخانه مساجد استان برگزار شد،‌ اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال بزرگترین رویداد فرهنگی استان خراسان جنوبی برگزاری کنگره ۲ هزار شهید استان است، برنامه افتتاحیه اوقات فراغت با نام شهدا پیوند خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر برگزاری یک جلسه محوری با حضور تمامی دستگاههای دخیل در امر اوقات فراغت به میزبانی دبیرخانه مساجد استان گفت: باید با هم افزایی دیگر دستگاههای اجرایی، برای برگزاری هرچه بهتر کلاسهای اوقات فراغت در سطح مساجد تلاش کنیم.

 

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بر تهیه یک کلیپ از کلاس های اوقات فراغت سال گذشته تاکید کرد و افزود: کلاس های اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان از اوایل تیرماه آغاز و تا ۱۸ شهریورماه ادامه می یابد.

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته از ۲۹۰ کانون فرهنگی هنری مجری طرح آسمانی ها توسط همکاران دبیرخانه مساجد استان بازدید شد،‌ ادامه داد: طرح بازدید از کانونهای مجری طرح اوقات فراغت امسال با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

 

حجت الاسلام سبزه کار یادآور شد: مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد در اوقات فراغت به برگزاری کلاسهای نهج البلاغه خوانی و بررسی نیایش های امام سجاد(علیه السلام) در صحیفه سجادیه توجه ویژه کنند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم مجلس کانون های مساجد ماه رمضان برجام مسجد مصلی تهران مساجد قرآن کریم اوقات فراغت خراسان جنوبی کانونهای فرهنگی هنری مساجد دبیرخانه مساجد خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص پیدا می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا جلالی بعد از ظهر یکشنبه در یکصد و سی و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: متأسفانه پس از گذشت مدت‌ها از ابلاغ شیوه نامه تهیه برش استانی سند مهندسی فرهنگی استان کرمانشاه هنوز اولویت‌های فرهنگی استان کرمانشاه مشخص نشده است.

وی افزود: با وجود پیگیری‌های انجام شده از ۲۲ دستگاه عضو شورای فرهنگ عمومی، تا به امروز ۱۱ عضو اولویت‌های فرهنگی خود را به دبیرخانه این شورا اعلام کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارتقا امید و نشاط، امیدبخشی به باورها، ضعف فرهنگ کار و تلاش، حفظ و انسجام بنیان خانواده‌ها، ضعف حضور و مشارکت فعال در امور فرهنگی، ضعف فرهنگ شهروندی، ضعف تربیت نیروی کارآمد، همگرایی و وحدت و توجه به جایگاه نخبگان از جمله اولویت‌های فرهنگی است که به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی ادامه داد: اولویت‌های فرهنگی استان کرمانشاه پس از نهایی شدن در شورای فرهنگ عمومی به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال خواهد شد و بعد از آن بودجه‌های فرهنگی استان کرمانشاه بر اساس این اولویت‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6057706

دیگر خبرها

  • جشنواره شبستان دین و هنر را به هم نزدیک می‌کند
  • بودجه های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص پیدا می‌کند
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد آموزش هنر در بوشهر
  • تقویت پایگاه‌های قرآنی مساجد در استان اردبیل
  • حوزه هنری پاتوق تردد هنرمندان/لزوم معرفی استعدادهای هنری کردستان
  • برگزاری سلسله نشست‌های «حکمرانی در قرآن و نهج البلاغه» در رمضان
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی سمنان تبدیل می‌شود/ لزوم پیش‌بینی فضای بازی کودکان در مصلی
  • لزوم بهره‌گیری از جوانان برای تولیدات فرهنگی و هنری تراز انقلاب
  • لزوم ترسیم پیوست فرهنگی و هنری برای اقدامات جهادی در استان مرکزی
  • راهکاری ساده برای جلوگیری از سکته مغزی