Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@22:51:19 GMT

صفحه اینستاگرام از ما برند نمیسازد!

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۴۹۸۱۸

زهرا فیروزی -کارشناس بازاریابی   پول نیوز- اگرجز 76% جامعه آماری هستید که در روز بالای 3 ساعت از وقت خود را با گوشی هوشمند خود می گذرانید و اگر یکی از 800 میلیون کاربر اینستاگرام هستید ، پس حتما با رقابت های تنگاتنگ بازارهای هجازی مواجه و برای خرید وسوسه شده اید.    روی صحبت من صفحه هایی ست که اتکا به محتوا و محصول وارد شدند و از ابتدا با یک پلتفرم مشخص از 20 میلیون کابر سخت پسند ایرانی بازار هدف خود را پیدا کردند و از بین آنها اسنپ ، تپسی ، دیجی کلا ، علی بابا ، دیوار ، مدیسه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بیرون آمدند. که شاید سهم کمی در 1792 میلیارد تومان درآمد از کسب و کارهای آنلاین سال 2018 داشته اند ، اما جز موفقترین استارتاپ های چند سال اخیر ایران بوده اند . این آمار چند هزارمیلیاردی هر کس را که به راه اندازی استارتاپ فکر کرده است مشتاق میکند.    اما خبر بدی هم برایتان دارم ، سالاته هزاران استارتاپ حتی به مرحله ی سودهی هم نمی رسند وبا شکست مواجه میشوند. با این اوصاف، الگوی بازاریابی  و بیزینس مدل استارتاپ های موفق چیست؟   شناخت بازار و استراتژی ارتباطی گام هایی ست که ما را به موفقیت نزدیک میکند. کمپین ، کد تخفیف ، باشگاه مشتریان ، تبلیغات بیرونی ، سایت و پیج های متنوع فقط ابزارهایست بازخورد فعالیت های ما را به خوبی نشان میدهد. اما کلیدی که قفل بیزینس ما را میچرخاند در یک عبارت > است .   Oreo برند محبوب بیسکوییت های کرم دار است و بیشترین فروش را در ایالات متحده امریکا دارد اما طرفداران اصلی آن کودکان در حدود سنی 5 سال است. Oreo به خوبی توانسته است خود را به مشتریانش معرفی کند و استراتژیش را پیاده کند و با این هدفمندی در مارکتینگ موفق به جذب بالای بازار کودکان شده است.   این فقط مثالی از یک استراتژی مارکتینگ بود. استراتژی شاید ، برنامه ، هویت و ساز و کاری باشد که براساس بازار هدف انتخاب میشود.   آمار ها نیز نشاندهنده این است که فقط 20% از سهم رشد و توسعه متعلق به ابزارهای مارکتینگ است در حالی که مدیریت استراتژیک 80% میتواند مارا به موفقین برساند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اینستاگرام پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است

کسانی که علاقه‌مند به امتحان کردن تیک تاک نوتز هستند، اکنون می‌توانند با استفاده از حساب‌های تیک تاک موجود خود برای این سرویس ثبت نام کنند. در حالی که این شرکت هنوز رسما در دسترس بودن این اپ جدید را اعلام نکرده است، اما اکنون در فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور کانادا عرضه می‌شود.

جالب است که در زمان نگارش این مقاله، این برنامه هنوز در ایالات متحده در دسترس نیست. این عرضه تدریجی کارشناسان را شگفت‌زده نکرده است چراکه برنامه به تازگی راه‌اندازی شده است و تیک تاک ممکن است بخواهد بازخورد کاربران را قبل از گسترش جهانی مورد بررسی قرار دهد.

به نظر می‌رسد تیک تاک نوتز حول اشتراک‌گذاری عکس‌ها باشد، در حالی که برنامه اصلی تمرکز خود را بر روی ویدیو‌های کوتاه حفظ می‌کند. برخلاف اینستاگرام، فید این اپ جدید دارای شبکه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد به طور همزمان به چندین پست نگاه کنند. البته این قابلیت وجود دارد که مخاطب روی یک پست جداگانه کلیک کند تا آن را در حالت تمام صفحه ببیند و نظرات خود را بخواند یا به اشتراک بگذارد.

در غیر این صورت، برنامه شباهت‌هایی با اینستاگرام دارد، مانند پشتیبانی از چرخ فلک‌های عکس، فید‌های زمانی و الگوریتمی، کنترل‌های نظرات و موارد دیگر.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اینستاگرام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان
  • تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات