Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون شورای شهر بوشهر گفت: مستندات جهت پیگیری به سرپرست شهرداری و حراست شهرداری بوشهر تحویل داده‌شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ روز گذشته نشست علنی اعضاء شورای شهر بوشهر در صحن علنی شورای شهر بوشهر برگزار شد که 5 عضو شورا با تأخیر وارد جلسه شدند.

تاکنون اسنادی از اختلاس در شهرداری ارائه نشده است

ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به نطق هفته گذشت هاشم زاده در خصوص اختلاس در شهرداری بوشهر گفت: یکی از اعضاء شورای شهر بوشهر هفته گذشته موضوع اختلاس در شورا مطرح کرد که هنوز مستنداتی نسبت به این موضوع به شورا تحویل داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورا اظهار کرد: از همه اعضاء شورا درخواست می‌شود اگر مستنداتی در خصوص اختلاس در شهرداری وجود دارد اعلام کنند تا با متخلفین برابر قانون برخورد شود.

مستندات اختلاس در شهرداری جهت پیگیری ارائه شد

کیوان هاشم زاده رئیس کمیسیون شورای شهر بوشهر که هفته گذشته موضوع اختلاس در شهرداری مطرح کرد، گفت: مستندات جهت پیگیری به سرپرست شهرداری و حراست شهرداری بوشهر تحویل داده‌شده است.

وی ادامه داد: رئیس شورا در مصاحبه‌ای اعلام کردن مستندات به شورا تحویل داده نشده است در جلسه گذشته که حضور نداشتید به نائب رئیس شورا تحویل داده شد.

مستندات تحویل گرفتم

مهرزاد آسایش نایب‌رئیس شورا با اشاره به صحبت‌های هاشم زاده تأکید کرد: مستندات در خصوص اختلاس در شهرداری بوشهر از هاشم زاده رئیس کمیسیون بودجه شورا تحویل گرفته‌ام.

ادعای فاکتور سازی برخی سازمان‌ها در شهرداری بوشهر

روح‌الله نصرتی رئیس کمسیون گردشگری شورای شهر بوشهر در جمع اعضای شورای شهر بوشهر با اشاره به موضوع اختلاس در شهرداری بوشهر گفت: باید حسابرسی برای شفافیت هزینه‌ها به شهرداری انتخاب و موضوع موردبررسی قرار بگیرد.

نصرتی در بخشی از صحبت‌های خود ادعای فاکتور سازی برخی سازمان‌ها را اشاره کرد و افزود: گزارشی از فاکتور سازی برخی سازمان‌ها رسیده است که با انتخاب حسابرس توسط شورا می‌توان این موارد را موردبررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۴۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، محمدرضا جعفری اصل با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌ شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

وی افزود: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارشاء به متهمان تفهیم شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی، گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • انتقاد رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تعرفه‌های جدید پزشکی