Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج سپیدار ،رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیر امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: این جشنواره با هدف معرفی قابلیت های گردشگری منطقه 12 دوره موفق برگزار شده و در این دوره نیز میزبان آشپزهای علاقه مند کشور از تمامی استان ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه 70 غرفه در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار نیر برای برگزاری جشنواره تدارک دیده شده است، گفت: پیش بینی می شود امسال نیز این جشنواره با استقبال قابل توجه گردشگران و مسافران همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیر سپیدار تصریح کرد: در این دوره از جشنواره علاوه بر انتخاب سه آشپز برتر در تهیه آش و سه آشپز برتر در تهیه غذاهای سنتی و نیز سه بازیکن برتر بازی های بومی محلی نیز معرفی می شوند.

سپیدار افزود: همچنین در این جشنواره گوشه ای از توانمندی عشایر و روستاییان ساکن منطقه و صنایع دستی تولیدی استان اردبیل به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/ع

جشنواره آش و غذاهای سنتی


منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره آش گردشگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نمایشگاه توانمندی‌های زنان عشایر و روستایی در قلعه مدرسه خیرآباد شهرستان بهبهان برپا شد.


علی حداد، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهبهان هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی، غذا‌های سنتی و صنایع دستی و تولیدات و مشاغل خانگی بانوان روستایی و عشایر این شهرستان عنوان کرد.


در این نمایشگاه بانوان روستایی و عشایر شیرینی‌ها و نان‌های سنتی، غذا‌های محلی و هدایا و... را در معرض دید علاقمندان گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • سومین جشنواره سمنوپزان نوروزگان روستای صح برگزار شد
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به میزبانی استان گلستان