Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم وزیر کشور، محمد رحیم نوروزیان به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ به پیشنهاد استاندار خراسان رضوی و با حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد رحیم نوروزیان به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

لازم به ذکر است پیش از این سید جواد حسینی این حکم را برعهده داشت.

 محمد رحیم نوروزیان دارای کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی آموزشی بوده و به مدت سه سال در سمت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی در این منطقه مشغول به کار بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با اشاره به وسعت و تعدد آثار تاریخی در استان خراسان رضوی افزود: بیش از ۸۲۵ نفر ساعت در شورای فنی استان پیرامون مسائل مرمتی و حفاظتی میراث فرهنگی بحث و بررسی شده است.

 احسان زهره وندی افزود: انجام طرح پژوهشی مطالعات راهبردی پهنه تاریخی شهرستان نیشابور و پروژه پارکینگ (ساختمان چند منظوره) واقع در بافت تاریخی تربت جام به ترتیب اولین و آخرین طرحی بود که در شورای فنی میراث فرهنگی خراسان رضوی بررسی و به نتیجه رسید.

معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین تعداد طرح های بررسی شده در شورای فنی میراث فرهنگی استان مربوط به شهرستان های نیشابور و مشهد بوده است.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی است و بیش از ۱۰ هزار اثر معنوی، تاریخی و فرهنگی دارای ظرفیت ثبت درفهرست ملی را دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم