Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@12:38:27 GMT

نحوه واریز سود متوفیان تیر ماه مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۰۶۴۵

نحوه واریز سود متوفیان تیر ماه مشخص می‌شود

به گزارش جهان نيوز، در خصوص آخرین وضعیت واریز سود سهام عدالت متاخرین بیان کرد:سود سهام عدالت متاخرین که شامل ۳.۵ میلیون نفر بوده اند از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا به امروز ۳۰ بانک عملیات واریز سود را انجام داده اند و مابقی نیز به محض دریافت سود از شرکت‌ها به حساب بانک‌ها واریز و سپس سود مشمولین در جا تسویه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: واریز سود سهام عدالت ۲۰ گروه از مشمولین تا ۱۵ اردیبهشت ماه به طور کامل انجام شده و افراد می‌توانند صورتحساب خود را از سامانه سهام عدالت مشاهده کنند.
مشاور کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه مشمولین همچنان می‌تواند شماره شبای خود را به سامانه ارائه دهند، گفت: مشمولینی که هنوز اقدام به ارائه شماره شبا برای دریافت سود سهام عدالت نکرده اند می‌توانند، با مراجعه با سامانه شبای خود را ثبت کنند که سود این افراد در مراحل بعدی و پس از راستی آزمایی واریز خواهد شد.
سبحانی تاکید کرد: مشمولینی که به تازگی قصد وارد کردن شماره شبا به سامانه را دارند، سود مربوط به سهام این افراد در خرداد ماه و پس از راستی آزمایی واریز خواهد شد و مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند.
وی در خصوص رمان واریز سود سهام عدالت متوفیان تصریح کرد: دستور العمل و فرآنید مربوط به این موضوع و برنامه نرم افزاری در حال پیگیری است، و در حال مذاکره با دفاتر خدمات الکترونیک و ثبت احوال برای فراهم کردن شرایط پیرامون واریز سود سهام عدالت متوفیان هستیم که پیش بینی می‌شود نحوه واریز سود متوفیان در تیر ماه مشخص شود.
مشاور کل سازمان خصوصی سازی در توضیح زمان آزاد سازی سهام عدالت توضیح داد: در مورد زمان آزاد سازی سهام عدالت باید تصمیمات از سوی مجلس اخذ شود که در این راستا بررسی‌ها آغاز و کمیسیون‌های فرعی و اصلی انتخاب شد و از بورس و سازمان خصوصی سازی برای انجام مراحل قانونی کمک گرفته شده، ولی زمان قطعی آن باید از سوی مجلس تعیین شود.
براین اساس، شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از ارسال لایحه بررسی موضوع سهام عدالت قرار است تا شهریور ماه سال جاری این لایحه به قانون تبدیل شود.

منبع:میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نامی اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

توضیحات:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ 4.400.000 تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مغز انسان به شکلی بی‌نظیر شبیه‌سازی شد
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، رایگان است