Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی نیز می‌تواند با الگو قرار دادن کتاب مردمی ایثار، خاطرات ناوگروه هایی که به ماموریت‌های طولانی به آبهای آزاد می‌روند، نگارش و منتشر کند.

خبرگزاری مهر: دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جریان بازدید از غرفه خانه فرهنگ ایثار در نمایشگاه قرآن، ضمن قدردانی از همت و تلاش خانه فرهنگ ایثار در ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری در جامعه، ایثار را به معنی گذشتن از همه سرمایه‌های مادی در راه ارزش ها، اصول و آرمان‌های دینی و انقلابی تعریف و عنوان کرد: ایثار و فداکاری یادآور حماسه‌های بزرگی است که به دست فرزندان این مملکت در مسیر پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفت و خلق شد و این به معنی آن است که «یادمان باشد برای همه ارزش‌ها ایستادیم و از خود گذشتیم و ایثار کردیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: اگر قرارمان این باشد، انس با قرآن کریم مبنای حرکت و تدابیر مقام معظم رهبری و ولایت مداری مبنای بصیرت دینی و قطب نمای این حرکت آرمانی خواهد بود لذا بر ما تکلیف است که پاسدار حرمت و خون شهدا و ایثارگران باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با استقبال از برنامه‌های خانه فرهنگ ایثار و کتاب مردمی ایثار اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش نیز می‌تواند با الگو قرار دادن کتاب مردمی ایثار در ناوگروه‌های زیر مجموعه نیروی دریایی که به ماموریت‌های طولانی در آب‌های آزاد راهی می‌شوند نیز نگارش و منتشر شود.

دریادار خانزادی در خصوص کتاب‌های منتشر شده با محتوای تاریخ شفاهی و خاطرات رزمندگان و آزادگان تأکید کرد: همکاری مشترکی با سازمان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نیروی دریایی ارتش برقرار شود تا از تجربیات خانه فرهنگ ایثار در این بخش کمک گرفته شود.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «قرآن چلچراغ هدایت»، از ۲۹ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد، از ساعت ۱۷ الی ۲۴ پذیرای علاقمندان است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003RmZ

منبع: فردا

کلیدواژه: دریادار خانزادی نیروی دریایی ارتش نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد

ناو اقیانوس‌پیمای «شهید مهدوی» نیروی دریایی سپاه با عبور از مدار صفردرجه (خط استوا) وارد نیمکره جنوبی زمین شد.

به گزارش ایسنا، این اولین ماموریت دوربرد دریایی سپاه از لحاظ طی مسافت و نوع ماموریت است که به نام ناو شهید «نادر مهدوی» ثبت می‌شود.

ناو شهید مهدوی که در اسفند ۱۴۰۱ به نیروی دریایی سپاه الحاق شده، بیش از ۲۱۰۰ تُن وزن دارد، طول آن ۲۴۰ متر و عرض آن ۲۷ متر است.

بر اساس گزارش صدا و سیما ، این ناو انواع رادارهای پیشرفته نظیر رادار سه‌بعدی، سامانه‌های موشکی، سطح به سطح، سطح به هوا و سامانه سوم خرداد و سایر سامانه‌های مخابراتی پیشرفته را داراست و در نوع خود از جمله ناوهای خاص کشور محسوب می‌شود. علاوه بر این، ناو شهید مهدوی اولین شناور ایرانی مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است.

در بهمن ماه سال گذشته، خبر رسمی شلیک موشک بالستیک از روی این شناور منتشر شد و طبق تصاویری که نیروی دریایی سپاه منتشر کرد، ۲ موشک بالستیک با برد تقریبی ۱۷۰۰ کیلومتر از داخل ۲ کانتینر به سمت اهداف خود شلیک شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد