Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:46:57 GMT

اجازه نمی دهیم خدمات دارویی هلال احمر خدشه دار شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۱۱۹۴

اجازه نمی دهیم خدمات دارویی هلال احمر خدشه دار شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی فرجی در نشست صمیمانه با مدیران عامل شرکت‌های تابعه و مدیران ستادی سازمان تدارکات پزشکی، افزود: مجموعه بسیار ارزشمندی از ظرفیت‌های نیروی انسانی و تولیدی در سازمان تدارکات پزشکی و شرکت‌های تابعه وجود دارند و باید ذهنیت‌ها را به این مجموعه مثبت و اصلاح کنیم.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرعامل سابق سازمان در زمینه تقویت داروخانه‌های تحت پوشش و بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه، گفت: چنانچه همکاران همت کنند و مورد وثوق و اعتماد مجموعه جمعیت هلال‌احمر باشم تا یک‌سال آینده اخبار خوب و امیدبخشی را از این مجموعه خواهیم شنید وکارنامه درخشان‌تری از این مجموعه ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر با تأکید بر این که همه عوامل در سازمان تدارکات پزشکی باید نگاهی سازمانی و هدفمند به این مجموعه داشته باشند، تصریح کرد: دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات همه دوستان و پرسنل در سازمان و شرکت‌های تابعه قابل احترام است و از تمامی کارکنان و پرسنل در بخش‌های مختلف می‌خواهم که این مجموعه را از آن خود دانسته و برای پویایی و اعتلای سازمان تدارکات پزشکی در عرصه سلامت تلاش کنند.

وی گفت: اگر چه تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها جزو وظایف هیأت‌مدیره سازمان است، اما ارائه نقطه‌نظرات سازنده بر غنای مصوبات افزوده و افقی روشن را پیش روی ما خواهد گشود.

فرجی با بیان این که در ساختار بیشتر سازمان‌ها و نهادها از جمله سازمان تدارکات پزشکی با پدیده‌ای به نام مازاد نیروی انسانی مواجه هستیم، اظهار کرد: با حفظ شرایط موجود و اصلاح چارت سازمانی و بازتعریف وظایف و نقش‌ها و براساس اهدافی که تعریف می‌شود، بر مشکل مازاد نیروی انسانی غلبه خواهیم کرد.

وی انجام وظایف محوله براساس اخلاق اسلامی و به‌کارگیری این اصل در روابط انسانی را مهم ترین نیاز امروز انسان‌ها عنوان کرد و گفت: تأکید می‌کنم که به هیچ عنوان از چارچوب اخلاقیات خارج نشویم، بنده معتقدم که بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما حاصل رعایت نکردن این اصل است.

فرجی، سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر را بخشی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات و فوریت‌های دارویی در ٤٠‌ سال گذشته برشمرد و تأکید کرد: اجازه نخواهیم داد برخی افراد با هرقصد و نیتی این نشان خدمت و افتخار را کمرنگ و به آن خدشه وارد کنند و من از خانواده بزرگ سازمان تدارکات پزشکی می‌خواهم برای اعتلای این مجموعه تلاش کنند.

وی با بیان این‌که درسال حمایت از کالای ایرانی وظیفه بسیار مهم مدیران سازمان و شرکت‌های تابعه تقویت دو شرکت بزرگ تولیدی داروسازی سها و تجهیزات پزشکی هلال ایران و به روز شدن تولیدات این مجموعه‌ها براساس آخرین فناوری‌های نوین است، تصریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های این مجموعه، تکلیف همه ماست و بی‌شک ارائه راهکارهای سازنده مسیر روشنی را در مقابل مجموعه مدیریتی قرار خواهد داد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر تأکید کرد: از تحریم‌ها به‌عنوان فرصت استفاده خواهیم کرد و به فضل الهی با تلاش بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود داروهای مورد نیاز هموطنان را با بهترین شرایط تأمین و درجهت کاهش دغدغه‌ها گام خواهیم برداشت.

کد خبر 4309340 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تدارکات پزشکی علی فرجی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو تغذیه سیگار کمیسیون بهداشت و درمان دخانیات ورزش داروخانه سرطان چاقی هفته بدون دخانیات سید حسن هاشمی بیماری های قلبی و عروقی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری