Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:19:20 GMT

ساعت اداری در خوزستان تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۲۴۲۲

ساعت اداری در خوزستان تغییر کرد

ساعت اداری در خوزستان از 19 خرداد تا 15 شهریورماه تغییر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، بر اساس بخشنامه صادره از سوی غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان ساعت اداری از 19 خردادماه تا 15 شهریورماه به منظور صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از خاموشی در ساعات پیک مصرف، تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بخشنامه به این شرح است: 

"به کلیه سازمان‌ها، ادارات‌کل، شرکت‌ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیردولتی، شهرداری‌ها و موسسات آموزشی

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و بروز گرمای شدید در استان و به منظور جلوگیری از قطعی احتمالی برق و رعایت حال شهروندان عزیز، بدینوسیله تغییر ساعات کار از تاریخ 97/3/19 لغایت 97/6/15 به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

- روزهای شنبه لغایت چهارشنبه 6:30 الی 12:30 می‌باشد.

- ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، خدماتی، امداد رسانی و آتش‌نشانی طبق روال سابق خواهد بود.

- مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند پس از پایان ساعت کاری نسبت به صرفه‌جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند و در صورت گزارش عدم رعایت صرفه‌جویی برق با دستگاه متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

- شرکت‌های توزیع نیروی برق استان و اهواز به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان‌ها در دوره زمانی فوق‌الذکر، گروه‌هایی را تشکیل دهند و نتیجه را هر 15 روز به اینجانب گزارش نمایند.

غلامرضا شریعتی"

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ساعت اداری منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت

یوسف ساجد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت گفت: طبق گزارشات واصله متأسفانه مصرف قارچ‌های خود رو و سمی در مناطق مختلف کشور تاکنون منجر به فوت، نارسایی کبدی و بستری شدن تعدادی از هموطنان به خصوص ساکنان و گردشگران در مناطق کوهستانی و مرتعی شده است.

ساجد ادامه داد: با مصرف قارچ‌های سمی علائم مسمومیت ۴ تا ۵ ساعت و گاهی تا ۲۴ ساعت به صورت تهوع، استفراغ، اسهال، شکم درد، بی‌حالی، عطش، سرگیجه و همچنین عوارض روحی مانند توهم، خواب آلودگی، تشنج یا بی‌قراری ظاهر می‌شود.

وی گفت: همشهریان اگر قصد مصرف قارچ دارند بهترین روش استفاده از قارچ‌های پرورشی و بسته بندی شده موجود در سطح بازار است.

کد خبر 6095734

دیگر خبرها

  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • کاهش ۵ درصدی ذخیره آب سد یامچی اردبیل
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • خودداری از مصرف خودسرانه هرگونه قارچ خود رو در طبیعت
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • فرهنگ مصرف نان مردم باید تغییر کند
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی