Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته یک سایت به نقل از وی عنوان کرده بود متهم اصلی این ماجرا از نوادگان یکی از روحانیون بلندپایه است.

ایران آنلاین /فیص الله عرب سرخی درگفت و گو با خبرنگار ایران هر گونه اظهار نظر خود درباره ماجرای تجاور به برخی از دانش آموزان را تکذیب کرد و گفت هیچ گونه اطلاعی از نسبت خانوادگی عامل این اتقاف سیاه و تلخ ندارد و آنچه به نقل از ایشان در برخی رسانه های اجتماعی نقل شده است صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته یک سایت به نقل از وی عنوان کرده بود متهم اصلی این ماجرا از نوادگان یکی از روحانیون بلندپایه است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مصلحت» در شبکه دو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. این فیلم که برگرفته از یک اتفاق واقعی است؛ ماجرای پرونده «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان یکی از مقامات بلندپایه‌ قوه‌ی قضائیه است که مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر «مصلحت» انقلاب، سعی می‌کنند کسی دیگر را به جای او متهم جلوه دهند؛ اما در ادامه زمانی که آیت الله مشکاتیان درمی یابد فرزندش قاتل است سعی در اجرای عدالت دارد، و فرزند را تا چوبه دار می‌برد، اما در نهایت خانواده مقتول با دیدن این رفتار از یک مقام بلندپایه قوه قضائیه، از قصاص صرفنظر کرده و گذشت می‌کنند.

این فیلم سینمایی ۱۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • توصیه مهم آیت‌الله جوادی‌آملی به روحانیون کاروان‌های حج
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد