Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@17:07:24 GMT

رژیم غذایی دختر جوان را به کام مرگ برد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۲۶۸۴

رژیم غذایی دختر جوان را به کام مرگ برد + تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ والریا لویتین دختری بود با 171 سانتی متر قد و وزن 25 کیلوگرم که مدتها با بی اشتهایی دست و پنجه نرم کرد.
او قادر نبود مانند افراد معمولی در روز سه وعده غذایی داشته باشد بلکه باید از تکه های کوچک مواد خوراکی تغذیه کند. البته به لطف توصیه های مادرش او همیشه در رژیم غذایی بود و هیچوقت مانند افراد عادی تغذیه نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مادرش همیشه آرزوی داشتن یک دختر ایده آل را داشت بنابراین والری تصمیم گرفت تا آرزوی مادرش را برآورده کند و با داشتن رژیم غذایی که از سوی مادرش برنامه ریزی می شد، تغذیه کند.
در 16 سالگی خانواده والری به آمریکا مهاجرت کردند. در آن زمان او 64 کیلو بود و قصد داشت تا به توصیه مادرش گوش دهد و لاغرتر شود.
جالب اینکه  باوجودی که او ظاهر خیلی چاقی نداشت اما یک روز در مدرسه مورد تمسخر هم کلاسی هایش قرار گرفت. این موضوع بسیار باعث آزار والری شد و از آن به بعد رژیم غذایی سنگین تری گرفت.
او در راه کاهش وزن موفق بود و تبدیل به یک مدل شد. اما بعد از مدتی کاهش وزن شدیدی پیدا کرد و در سن 24 سالگی 38 کیلو شد.
زمانیکه وضعیتش را بحرانی دید به پزشک مراجعه کرد و مشخص شد به دلیل رژیم غذایی نامناسب به مرور زمان به بیماری بی اشتهایی مبتلا شده است.
بدن او ورود مواد غذایی را نمی پذیرفت، استخوانهایش بسیار مشخص بود. او حتی قادر نبود پیاده روی ساده داشته باشد چون هر لحظه ممکن بود با کوچکترین برخوردی آسیب جدی ببیند.
فاصله مرگ و زندگی او بسیار کم بود و در نهایت در آرزوی داشتن یک زندگی عادی و خانواده در گذشت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه کشته شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


تهاجم اسرائیل به غزه سبب کشته شدن ۱۴ هزار کودک فلسطینی شده است و این در حالی است که شماری زیادی نیز با سوء تغذیه و کم آبی شدید مواجهند. بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه هشدار داده است در حال پذیرش چندین نوزاد در هر روز است که وزنشان بر اساس سنشان نیست. پزشکان خواستار دریافت کمک‌ها شده اند. از ماه اکتبر تاکنون، دست کم ۲۷ کودک به دلیل سوء تغذیه و از دست دادن آب بدن، جان خود را از دست داده اند.

الحکیم احمد آل علی پزشک بیمارستان کمال عدوان: ما به عنوان کادر درمان در بیمارستان کمال عدوان به صورتی واضح شاهد ورود سیلی از نوزادان تازه متولد شده هستیم که با سوء تغذیه شدید و کم آبی شدید مواجهند. دلیل این امر نبود شیر خشک است. در نتیجه، نوزادان در شرایط از دست دادن شدید آب بدن، اختلال اسیدمی (افزایش غلظت یون هیدروژن خون) و در نهایت مرگ قرار می‌گیرند. ما روزانه دو تا سه مورد نوزادی را پذیرش می‌کنیم که وزن متناسبی ندارند. برای مثال، ما یک نوزاد دختر دو ماهه را پذیرش کردیم که فقط دو کیلوگرم وزن داشت. دلیل این امر نبود شیر خشک برای این نوزاد است.

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
  • تغذیه صحیح به هنگام سحر و افطار
  • آیا تغذیه با التهاب مفاصل مرتبط است؟
  • چرا ایرانیان بدترین روش پخت غذا را دارند؟
  • چرا ایرانیان بدترین روش برای پخت غذا را دارتد؟
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • خوردن یک وعده این غذا ۳۶ دقیقه از طول عمر را کم می‌کند!
  • تغذیه سالم در سفر‌های نوروزی
  • توصیه‌هایی برای جلوگیری از مسمومیت کودکان در سفر