Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - گل برگردان فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان انتخاب شد.

به گزارش وبسایت نود، کمیته فنی یوفا با رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ گل برتر فصل را انتخاب کرده که گل برگردان کریستیانو رونالدو بالاتر از گل گرت بیل در فینال لیگ قهرمانان در صدر جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از اینکه گرت بیل موفق شد در جریان فینال لیگ قهرمانان دروازه لیورپول را با یک گل برگردان تماشایی باز کند مقایسه های زیادی بین گل او و گل مشابه رونالدو به یوونتوس در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی انجام شد اما در نهایت گل ستاره پرتغالی به عنوان زیباترین گل این فصل لیگ قهرمانان انتخاب شد. 

۱۰ گل برتر فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ لیگ قهرمانان بدین شرح است:

۱. گل رونالدو به یوونتوس

۲. گل بیل به لیورپول

۳. گل هیگواین به تاتنهام

۴. گل گریزمن به آ اس رم

۵. گل زکو به چلسی

۶. گل بیل به دورتموند

۷. گل فرد به آ اس رم

۸. گل دی بروین به شاختار

۹. گل اینسینیه به شاختار

۱۰. گل رونالدو به دورتموند

 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی رئال مادرید اختصاصی یوفا لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو گرت بیل بهترین گل فصل 10 گل برتر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد

ژاوی عنوان کرد با تیم دشواری رو به رو شده‌اند.

به گزارش فوتبال 360، بارسلونا روز یکشنبه در لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت. ژاوی در مصاحبه خود درباره مسائل مختلفی سخن گفت و پاری‌سن‌ژرمن را یکی از قوی‌ترین تیم‌هایی خواند که بارسلونا می‌توانست در لیگ قهرمانان اروپا مقابلش قرار بگیرد.

امید به برد

بارسلونا در تاریخ 9 آوریل در پاریس به مصاف شاگردان لوئیس انریکه می‌رود و بازی برگشت یک هفته بعد در استادیوم المپیک برگزار می‌شود. با این وجود ژاوی در ابتدا گفت شاگردانش در برابر یکی از بدترین قرعه‌‌ها و  بهترین تیم‌های ممکن قرار گرفته‌اند. 

ژاوی، کاپیتان تیم بارسلونا در فصل 2014/2015 بود و توانست در آن سال به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند. او درباره بازی با پاری‌سن‌ژرمن گفت: «من، لوئیس انریکه، کادر فنی و بخشی از تیم را به خوبی می‌شناسم. امیدواریم در یک‌چهارم نهایی خوب بازی کنیم. می‌توانیم رویاپردازی کنیم و نشان دهیم قادر هستیم مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم.»

ژاوی در ادامه سخنان خود درباره این تیم گفت: «شاید آنها شانس بیشتری برای صعود داشته باشند اما ما قهرمانی‌های بیشتری در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده‌ایم، با این وجود قدرت اقتصادی رقیب در سطح متفاوتی قرار دارد. مشتاق این بازی هستیم و قرار نیست تیم بازنده باشیم. باید توان خود در زمین نشان دهیم. لحظه تعیین‌کننده فصل در راه است.»

افزایش اشتیاق هواداران

ژاوی عنوان کرد از سوی هواداران باشگاه متوجه افزایش شور و اشتیاق بیشتر نسبت به تیم شده است. 

ژاوی به اشاره به خبرنگاران گفت: «من پس از راهیابی به مرحله یک‌چهارم نهایی اشتیاق بیشتری در بین مردم و حتی در بین شما می‌بینم. به نظر می‌رسد این شور و شوق بازگشته است. از لحاظ اقتصادی هم اوضاع خوب پیش رفته و این به ما ثبات و اشتیاق می‌دهد.»

ژاوی درباره تیم گفت: «هنوز زمان زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است. امیدوارم بتوانیم بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشته باشیم و مصدومیت بیشتری وجود نداشته باشد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ قهرمانان اروپا چه تیمی است؟ ترنت الکساندر آرنولد به شما پاسخ می‌دهد
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 فولام مقابل یوونتوس در لیگ اروپا (2010/3/18) / فیلم
  • صلاح رکورد رونالدو و مسی را شکست
  • آلگری: سیاستمدار نیستم و عملکرد تیمم را دوست داشتم/ باشگاه، ولاهوویچ را جریمه خواهد کرد
  • زنگ خطر برای یوونتوس؛ سهمیه لیگ قهرمانان در خطر
  • دورتموند نگران کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؛ امیدوار به پیروزی بوندسلیگا مقابل لیگ برتر برای سهمیه پنجم
  • اشرف حکیمی: می‌خواهم اولین قهرمانی پاری سن ژرمن در اروپا با من باشد
  • لیگ برتر سهمیه تیم‌های آلمانی را تهدید می‌کند
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون