Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ پویا سالاری شریف مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا در کنفرانس خبری خود با حضور اصحاب رسانه و بعد از مراسم تحویل اولین سری از خودروهای f3 new به مشتریانی که در مرداد ۹۶ پیش خرید کرده بودند، گفت: تاخیر پیش آمده به دلیل پاس کردن استانداردهای ۸۵ گانه بوده و باید گفت این خودرو از خودروهای معدودی در کشور است که این استانداردها را با موفقیت گذرانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو با ۲۰ درصد داخلی سازی تحویل مشتریان داده شد و به سرعت یعنی تا پایان سال به داخلی سازی ۳۰ درصد خواهیم رسید.

او ادامه داد: ظرفیت تولید کارمانیا به ۲۰ هزار دستگاه رسیده است که در برنامه تولید، امسال ۱۰ هزار دستگاه را پیش بینی کرده ایم.

سالاری شریف افزود: خودرو جناب اس۷ به تازگی شروع شده که طبق برنامه پیش می رود و انشاالله با استانداردهای ۸۵ گانه به بازار عرضه خواهد شد و به زودی امکان تست این خودرو برای اصحاب رسانه فراهم خواهد شد.

او گفت: خودروی اس۶ نیز با توجه به استقبال خوبی که نسبت به آن وجود داشته، خط تولید آن با قدرت در حال فعالیت هستند اما با این وجود مشتریان این خودرو تا ۳ماه نیز در صف انتظار تحویل خواهند بود.

مدیرعامل کارمانیا با اعلام قیمت ۶۵ میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی برای خودروی f3 گفت: ۲۸ درصد از افزایش قیمت f3 نسبت به سال گذشته بعلت قیمت تمام شده ارز بوده و حتی ما افزایش قیمت دستمزد را نیز در قیمت نهایی این خودرو اعمال نکرده ایم.

401

قیمت خودرو خودرو کارمانیا خودروسازی تولید خودرو دستمزد تحریم قیمت ارز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت خودرو خودرو کارمانیا خودروسازی تولید خودرو دستمزد تحریم قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید یک میلیون و ۳۴۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۲

در سال جاری حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو تولید شده که سهم سواری‌ها یک میلیون و ۱۳۲ هزار دستگاه است.

به گزارش مهر، مهرداد خسروی مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت اظهار کرد: در سال جاری حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است.

وی افزود: همچنین از این میزان حدود یک میلیون و ۱۳۲ هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با یک میلیون و ۷۱ هزار دستگاه تولید مدت مشابه پارسال، رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

خسروی بیان کرد: در مدت یاد شده ۱۶۶ هزار دستگاه خودروی وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از ۳۲ درصد رشد برخوردار بوده است.

این مقام مسؤول وزارت صمت گفت: تولید بیش از ۴۰ هزار دستگاه انواع خودروی تجاری (ون-مینی بوس-اتوبوس-کامیونت-کامیون و کشنده) و رشد حدود ۲ درصد تولید در این حوزه، از دیگر آمار قابل ذکر است.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر این، امسال حدود ۳۰۷ هزار دستگاه خودرو در بخش خصوصی تولید شد که در مقایسه با تولید ۱۹۴ هزار دستگاه مدت مشابه پارسال، حدود ۵۸ درصد رشد تولید را نشان می‌دهد.

خسروی تصریح کرد: در این مدت سهم بخش خصوصی از تولید خودرو در کشور ۲۳ درصد بوده است، در حالی که این سهم در سال ۹۸ حدود ۵ درصد بوده است.

مدیرکل دفتر صنایع خودروی وزارت صمت در خصوص روند رو به رشد تولید موتورسیکلت نیز گفت: امسال نزدیک به ۶۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در کشور تولید شد که در مقایسه با تولید ۴۶۵ هزار دستگاه مدت مشابه پارسال، حدود ۲۸ درصد رشد تولید را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اولین فراخوان مجدد ایران خودرو برای مشتریان پارس
  • ایران‌خودرو اولین فراخوان مجدد برای مشتریان پارس ارسال کرد
  • درسال ۱۴۰۲ چگونه ۱۴هزار متخصص ایرانی ۶۰میلیون قطعه خودرو در کروز تولید کردند؟
  • تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری ها از کل تولید
  • تولید خودرو رشد کرد
  • تولید خودرو ۶ درصد رشد یافت/ سهم ۸۴ درصدی سواری‌ها از کل تولید
  • امسال یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو تولید شد
  • تولید خودروسازان داخلی به حدود ۱.۳ میلیون دستگاه رسید
  • تولید یک میلیون و ۳۴۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۲
  • تولید یک میلیون و ۳۴۰ هزار خودرو در ۱۴۰۲