Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان مرکزی گفت: آخرین تصمیمات برای حل مشکلات رانندگان حمل و نقل بار در استان مرکزی تشریح شد. ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی زندی‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌ها درراستای رضایت رانندگان حمل و نقل بار اظهار داشت: در بحث تناژ و اضافه بار در بخشنامه‌ای، میزان اضافه بار به حالت قبل برگشت و در استان مرکزی هم اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان کرایه حمل بار کامیون‌ها و تریلی‌ها 20درصد افزایش یافته که در استان مرکزی هم اجرا می‌شود که امیدواریم این موضوع سبب رضایت و حل مشکلات رانندگان را فراهم آورد هرچند معتقدیم باید برای حل مشکلات و مسائل این قشر جامعه تلاش‌های بیشتری انجام داد تا بتوان به شایستگی از زحمات آنها تقدیر کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: یکی از موضوعات مورد پیگیری و اجرا بحث بیمه رانندگان بود که حق بیمه پرداختی رانندگان از 400 هزار تومان به 200 هزار تومان کاهش یافته و این موضوع قابل اجرا است.

زندی‌فر بیان کرد: مطابق تصمیم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، بازنشستگی و سختی کار رانندگان کامیون با 25 سال سابقه و 55 سال سن اجرا می‌شود و در بحث قیمت لوازم یدکی هم با توافق وزیر صنعت معدن و تجارت و وزیر راه و شهرسازی قیمت‌ها کاهش یافته و این تعدیل قیمت‌ها در بخشنامه‌ای درحال اجرا است.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ترسناک همتی از نرخ تورم بانک مرکزی در فروردین ۱۴۰۲!

عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت:

بانک مرکزی:
‏«تورم نقطه ‌به ‌نقطه در ماه فروردین سال ۱۴۰۳، نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲، به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰درصد رسیده است».

از اطلاع‌رسانی بانک مرکزی ممنون. البته مناسب بود که تورم سالانه در پایان سال ۱۴۰۲
‏و فروردین ۱۴۰۳ را هم اعلام می‌کردند.

این اعلام، به معنای این است که تورم فروردین ۱۴۰۲ ،
به میزان «۶۳ درصد» بوده است!

این تورم اعلام نشده، نتیجه رکورد رشد ۴۳ درصدی چاپ پول در سال ۱۴۰۱ و دلیل عمده فشار به نرخ ارز در ۱۴۰۲ بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • افشاگری ترسناک همتی از نرخ تورم بانک مرکزی در فروردین ۱۴۰۲!
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید