Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ به همت حوزه مقاومت بسیج امام خسن مجتبی (ع.) دهستان چاهک و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینی‌های شهدای فتح خرمشهر از خانواده‌های شهدای این دهستان تجلیل شد.
به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر از مادران شهید حیدری و زارعی دلجویی کردند. فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ضمن یادآوری رشادت‌های جوانان غیور ایران اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس گفت:امروز اسوه مقاومت و پایداری مادران شهدا هستند و لازمه بیعت با آرمان‌های شهدا تکریم مادران گرانقدرشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه از دو نفر از همرزمان شهدا دعوت به عمل آمد و حین سرکشی از خانواده‌های شهدا خاطرات شیرینی از زبان آن‌ها نقل شد که خنده شیرینی را بر لبان مبارک مادران شهدا نشاند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷ کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: این عملیات از محل طرح‌های جهاد آب رسانی با همکاری آبفای استان و استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.
محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان