Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@12:39:11 GMT

قطار شهری مشهد تا گلبهار و چناران ادامه می یابد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۳۴۱۶

قطار شهری مشهد تا گلبهار و چناران ادامه می یابد

قدس آنلاین: استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه سیاست دولت بر کوچک شدن است، گفت: مدیران استانی باید زمینه فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنند.

به گزارش قدس آنلاین؛ علی رضا رشیدیان ظهر امروز در چهارمین سفر استانی خود به چناران با شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان که در فرمانداری چناران برگزار شد، با اشاره به ضرورت بازسازی منازل روستاییان از اختصاص وام ۲۵ میلیونی به هر واحد روستایی خبر داد و  اظهار داشت: از روستائیان درخواست می‌کنم برای استفاده ار این وام به بنیاد مسکن مراجعه و نسبت به بازسازی منازل خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نارضایتی مردم از برخی از دستگاه‌های اجرایی، متذکر شد: در این خصوص، بخشتامه نیز آمده است و مدیران اجرایی باید برای افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند.

 استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه سیاست دولت بر کوچک شدن است، گفت: مدیران استانی باید زمینه فعالیت بیشتر بخش خصوصی را فراهم کنند.

رشیدیان خطاب به مدیران بیان کرد: باید بار را از دوش دولت برداریم و پروژه‌ها را به‌بخش خصوصی واگذار کنیم.

وی به ظرفیت‌های موجود در چناران اشاره کرد و افزود: این شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری وضعیت خوبی دارد و می‌توان  با برنامه‌ریزی از این ظرفیت‌ها درراستای اشتغال جوانان استفاده کرد تا چناران را به قطب گردشگری تبدیل کرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به پروژه قطار شهری مشهد به گلبهار و ادامه آن تا چناران، اضافه کرد: این خط قطارشهری قبلا مصوب شده است که مسیر قطار گلبهار تا چناران ادامه پیدا کند، معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی تکمیل این پروژه را باید در دستور کار خود قرار دهد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پروژه قطار شهری شهر گلبهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد