Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فرودگاه یاسوج از پرواز امروز صبح هواپیمایی "آتا " این فرودگاه با 63 مسافر رفت و برگشت خبرداد و تاکیدکرد که در صورت استقبال از پروازها، بزودی تعداد پروازهای این فرودگاه روزانه خواهد شد.

"علی محسنیان" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: امروز صبح پرواز تهران - یاسوج با 34 مسافر و یاسوج - تهران با 29 مسافر در فرودگاه یاسوج انجام و امیدواریم در روزهای آینده این تعداد مسافر بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت مسافر هواپیمایی آتا در فرودگاه یاسوج را 45 نفر عنوان و اظهار داشت: پروازهای این هواپیمایی بطور منظم درحال انجام است و امیدواریم با استقبال مسافران، بزودی شاهد افزایش پروازها بصورت روزانه باشیم.

مدیر فرودگاه‌یاسوج افزود: استمرار و افزایش تعداد پروازها در این فرودگاه زمانی انجام می‌گیرد که مسافران از شرکت هواپیمایی آتا استقبال کرده و درصورت گستردگی استقبال، تعداد پروازها در 2 نوبت صبح و عصر هم انجام می گیرد.

آمادگی آتا برای استمرار و افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج

محسنیان با تاکید بر آمادگی هواپیمایی آتا برای پروازهای روزانه و 2 نوبته صبح و عصر در فرودگاه یاسوج، خاطرنشان کرد: نیازمند همراهی مردم و مسوولان برای تحقق این هدف هستم.

وی گفت: باتوجه به اینکه اکنون ماه مبارک رمضان بوده و مسافرت ها بطور طبیعی نسبت به گذشته کمتر می‌شود اما امیدواریم و انتظار داریم بعد از تعطیلات این ماه، شاهد استقبال گسترده مردم و مسئولان از پروازهای هواپیمایی آتا باشیم.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تعطیلات رفت و برگشت مسافران یاسوج آتا تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران